Gå til innhold

Fra NetCom til Chess?


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny telefon og vurderer å bytte telefonoperatør i samme sleng. Har sjekket litt ut og foreløbig virker Chess mest passende for meg, billig og greit! Noen som har erfaringer med Chess? Og hva gjør jeg når jeg vil avslutte mitt abonnement hos NetCom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Er det en ting jeg sverger på her i livet så er det at jeg aldri skal inn på det bedritne nettet til TeliaSonera (Chess,NetCom og Tele2). Velger heller alt annet enn det.

 

I og med at TS allerede er på NetComs nett, så er vel ikke denne kommentaren relevant?
Lenke til kommentar

Bare å bytte, Chess har veldig bra kundeservice de gangene jeg har brukt dem.
Sist gang fikk jeg svar 7 minutter etter jeg hadde sendt mail.

Tror ikke du får noen dårligere opplevelse med Chess enn NetCom, heller motsatt.
Chess er vel en av få som ikke struper hastigheten på mobildata, om du er opptatt av fart.

Porteringen over til en annen operatør tar 7-10 virkedager, om du går til forhandler går det raskere siden du mottar SIM-kortet der og da. Men Chess har vel ingen forhandlere nå, kun bestilling via web.

Ikke si opp abonnementet hos NetCom, dette skjer automatisk når du viderefører nummeret (portering) over til en annen operatør.

Lenke til kommentar

Porteringen over til en annen operatør tar 7-10 virkedager, om du går til forhandler går det raskere siden du mottar SIM-kortet der og da. Men Chess har vel ingen forhandlere nå, kun bestilling via web.

Det tar 1 uke fra den dagen du bestiller til sim kortet blir aktivert, hvis du bor i Bergen kan du hente sim kort der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...