Dapp47 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hei! Noen som har peiling på om Joystick isen selges i Oslo noen steder? Ser ut som den er tatt ut av vareutvalget til Diplomis (https://www.diplom-is.no/pinneis-kjeksis?nid=67658) tehe.. hilsen en stor fan av joystick is Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Dette er vel bare en helt vanlig vann-is det finnes flere likeverdige erstatninger for. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Dette er vel bare en helt vanlig vann-is det finnes flere likeverdige erstatninger for. Ikke funnet noen som er like gode å store som denne. Hvilke mener du er errstatnings verdige da? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg pleier å se den på mix uansett hvor jeg er, sjekket der? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg pleier å se den på mix uansett hvor jeg er, sjekket der? Mix hvor? Bor på Nordstrand så helst nærme her! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Dette er vel bare en helt vanlig vann-is det finnes flere likeverdige erstatninger for. Ikke funnet noen som er like gode å store som denne. Hvilke mener du er errstatnings verdige da? Nei, jeg er ikke ekspert, men jeg har smakt denne og lignende produkter og husker ikke at det var noen stor forskjell. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg pleier å se den på mix uansett hvor jeg er, sjekket der? Mix hvor? Bor på Nordstrand så helst nærme her! Jeg mener de har den på alle mix, ta en tur til nærmeste å se, evetuelt spør om de får inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå