Sander12348 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Hallo, jeg kan ikke la være å bite merke i at reklamene til Spar begynner å bli ordentlig slitsomme. Jeg har derfor laget dette humoristiske diktet i mangel av bedre ting å gjøre. Jeg ser på fjernsynet enda en av reklamene til Spar Med de masete rimene ingen andre har Å gjentatte ganger fylle reklamene med rim Skaper såvisst ikke en sparelskende stim Jeg mener heller at disse rimene burde bli fjernet Slik at oss seere empatisk blir vernet Jeg antar at noen av dere kan komme til å si noe i denne duren: Det er opp til deg å se reklame, da! Vel, jeg prøver bare å ytre et synspunkt om hvordan Spar's kommersielle virkemidler fungerer på meg. Også ønsker jeg å formidle hvordan reklamene deres slett ikke er noe morsomme eller noe annet positivt som har vært ment. Jeg var særdeles usikker på hvor jeg skulle poste innlegget mitt, og endte opp her siden jeg ikke ønsker å virke for seriøst samtidig som jeg er det. Dette er selvsagt min mening, og ta deg gjerne tid til å fortelle din. Endret 15. mai 2014 av Sander12348 5 Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Koselig dikt Endret 11. juni 2014 av Christopher99 Lenke til kommentar
abcde12345 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Så jævlig enig, spar sine reklamer er en skam for alt reklamer står for. Reklamer skal liksom overbevise forbrukeren om å kjøpe produktet ved å ta i bruk humor, men istedet prøver de med de gjerrige rimene. Blir irritert as. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå