fotopoulsen Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Ett flott bilde av ekkornet i kjent positur. Ekstra fint at lyse også faller på ansiktet, selv om det kommer bakfra. Det drar oppmerksomheten dit. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Magisk liten skjønning. Raske som få! Jeg sliter med å få "fanget" dem... ser dem som oftest når jeg er uten kamera... Heldig med lyset her - og at den øyensynlig hadde funnet seg en godbit - nok til å sitte stille et øyeblikk? Lenke til kommentar
kriosc Skrevet 18. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2014 Ett flott bilde av ekkornet i kjent positur. Ekstra fint at lyse også faller på ansiktet, selv om det kommer bakfra. Det drar oppmerksomheten dit. Takk for hyggelig tilbakemelding. Synes det ble et fint bilde, men ikke så lett å få´n til å sitte stille der hvor det var fint lys.. Lenke til kommentar
kriosc Skrevet 18. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2014 Magisk liten skjønning. Raske som få! Jeg sliter med å få "fanget" dem... ser dem som oftest når jeg er uten kamera... Heldig med lyset her - og at den øyensynlig hadde funnet seg en godbit - nok til å sitte stille et øyeblikk? Hei! Takk for tilbakemelding, ja, de er rimelig kjappe de gutta der. Godbiten hjalp utvilsomt med på å få det til å sitte stille et sekund. Ja, det er typisk det du beskriver, de fineste motivene ser man som oftest når man er uten kamera.. Løsningen er vel å ha det med seg hvor enn man går:) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Magisk liten skjønning. Raske som få! Jeg sliter med å få "fanget" dem... ser dem som oftest når jeg er uten kamera... Heldig med lyset her - og at den øyensynlig hadde funnet seg en godbit - nok til å sitte stille et øyeblikk? Hei! Takk for tilbakemelding, ja, de er rimelig kjappe de gutta der. Godbiten hjalp utvilsomt med på å få det til å sitte stille et sekund. Ja, det er typisk det du beskriver, de fineste motivene ser man som oftest når man er uten kamera.. Løsningen er vel å ha det med seg hvor enn man går:) Sant det! Har blitt flinkere til det i det siste... Noen mener det blir litt manisk... men sånt får man jo bare tåle ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg