Gå til innhold

Squirrel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett flott bilde av ekkornet i kjent positur. Ekstra fint at lyse også faller på ansiktet, selv om det kommer bakfra. Det drar oppmerksomheten dit. :)

Takk for hyggelig tilbakemelding. Synes det ble et fint bilde, men ikke så lett å få´n til å sitte stille der hvor det var fint lys..

Lenke til kommentar

Magisk liten skjønning. Raske som få! Jeg sliter med å få "fanget" dem... ser dem som oftest når jeg er uten kamera...

Heldig med lyset her - og at den øyensynlig hadde funnet seg en godbit - nok til å sitte stille et øyeblikk?

Hei! Takk for tilbakemelding, ja, de er rimelig kjappe de gutta der. Godbiten hjalp utvilsomt med på å få det til å sitte stille et sekund. Ja, det er typisk det du beskriver, de fineste motivene ser man som oftest når man er uten kamera.. Løsningen er vel å ha det med seg hvor enn man går:)

Lenke til kommentar

Magisk liten skjønning. Raske som få! Jeg sliter med å få "fanget" dem... ser dem som oftest når jeg er uten kamera...

Heldig med lyset her - og at den øyensynlig hadde funnet seg en godbit - nok til å sitte stille et øyeblikk?

Hei! Takk for tilbakemelding, ja, de er rimelig kjappe de gutta der. Godbiten hjalp utvilsomt med på å få det til å sitte stille et sekund. Ja, det er typisk det du beskriver, de fineste motivene ser man som oftest når man er uten kamera.. Løsningen er vel å ha det med seg hvor enn man går:)

Sant det! Har blitt flinkere til det i det siste... Noen mener det blir litt manisk... men sånt får man jo bare tåle ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...