Gå til innhold

5.1 System. Logitech VS Creative

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt og kjøpe noen 5.1 høyttalere. Enten Logitech z680 eller creatice megaworks 550. men jeg er ikke sikker på hvem.

Jeg har hørt at Creative sine skal ha bedre lyd kvalitet, er det sant? Men at Logitech har bedre styrke og kraft.

Jeg hører på Mp3 og veldig lite på cd plater.

musikken jeg hører på er hovedsakelig metal. Hammer fal, Manowar, Edguy, Nightwish, Freedom cal, Blind guardian og den slags musikk.

Jeg ser både på Divx og DVD filmer, mest på Divx.

Jeg spiller en del spill også.

Hvem av de to burde jeg velge? eller er det noe annet i den prisklassen dere syntes jeg burde velge. (skal selge min gammle pc som ikke brukes mer + Logitec z560 for 3000, så det dekker får nye høyttalere)

Dere som sier at dette står andre steder på forumet har helt sikkert rett i det, men jeg har ikke klart og finni så mye om akuratt dette. Kan dere være så snille og poste linker til der det står, hvis det står no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tviler på om Klipsch Promedia 5.1 er et valg for meg siden jeg somregel hører på Mp3 og for det meste ser på Divx. Har a noen DVDer og da. Hva syntes dere?

Jeg vil ha et set som har gos surund til de gangene jeg ser på DVD og spiller. Det må spille HØYT, og bra. Den skal brukes til DVD spille stasjonær og PC.

z-680 virker bra nokk den, men har suselyden blit retta på? vil jeg komme til og høre noe av susinga i et 25 kvadratmeter stort rom?

Hvem har best lyd og bass av Creative og logitech sine? Promedia greine blir lit dyre, 5000 er i meste laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...