StilleVann Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Har lagt til alle som har sagt i fra nå Lenke til kommentar
Christinaba Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hmm... Neida, den står på lærerkontoret! Vi er så mange i klassen at vi satt spredd på 3 klasserom, og heldigvis satt jeg i det lengst fra kontoret Lenke til kommentar
Anette98 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hmm... Neida, den står på lærerkontoret! Vi er så mange i klassen at vi satt spredd på 3 klasserom, og heldigvis satt jeg i det lengst fra kontoret så bra da? hvilken oppgave skrev du forresten pg hva handla det om? Lenke til kommentar
Sølvgrå Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Kan alle som vil være med på gruppesamtalen si ifra? Det kan bare være med 50 stk, men bare si i fra så begynner jeg å legge til folk. jeg er med!: ) Lenke til kommentar
Christinaba Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Sant! I dag skrev jeg oppgave B2, en artikkel om skolestrukturen og mulighetene hvert enkelt menneske har til å oppnå det de vil her i Norge Hvilken valgte du? Lenke til kommentar
Anette98 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Sant! I dag skrev jeg oppgave B2, en artikkel om skolestrukturen og mulighetene hvert enkelt menneske har til å oppnå det de vil her i Norge Hvilken valgte du? jeg skrev oppgave 2. novelle om en gutt som i skogen kom i kontakt med noe overnaturlig (han oppsøkte det ikke) dette fikk katastrofale følger, han endte opp som dø Lenke til kommentar
Lowley!!! Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Kan alle som vil være med på gruppesamtalen si ifra? Det kan bare være med 50 stk, men bare si i fra så begynner jeg å legge til folk. Vil også gjerne være med!!! Endret 23. mai 2014 av Lowley!!! Lenke til kommentar
Anette98 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 noen som har noen gøye tips til temaer jeg kan skrive noveller om? synes det er så gøy å skrive... har temaer som -abort (uønsket graviditet) - mobbing - savn - traumer - lykke har dere noen flere? Lenke til kommentar
Lowley!!! Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) noen som har noen gøye tips til temaer jeg kan skrive noveller om? synes det er så gøy å skrive... har temaer som -abort (uønsket graviditet) - mobbing - savn - traumer - lykke har dere noen flere? Jakten på kjærligheten :-) Hahah!! Endret 23. mai 2014 av Lowley!!! Lenke til kommentar
Anette98 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 noen som har noen gøye tips til temaer jeg kan skrive noveller om? synes det er så gøy å skrive... har temaer som -abort (uønsket graviditet) - mobbing - savn - traumer - lykke har dere noen flere? Jakten på kjærligheten :-) Hahah!! JAA!? takk Lenke til kommentar
Lowley!!! Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) noen som har noen gøye tips til temaer jeg kan skrive noveller om? synes det er så gøy å skrive... har temaer som -abort (uønsket graviditet) - mobbing - savn - traumer - lykke har dere noen flere? Jakten på kjærligheten :-) Hahah!! JAA! takk ;-) Skriver du bare for gøy?? Endret 23. mai 2014 av Lowley!!! Lenke til kommentar
moggesh Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Kan alle som vil være med på gruppesamtalen si ifra? Det kan bare være med 50 stk, men bare si i fra så begynner jeg å legge til folk. Legg inn meg Lenke til kommentar
LykkeMarie Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Kan alle som vil være med på gruppesamtalen si ifra? Det kan bare være med 50 stk, men bare si i fra så begynner jeg å legge til folk. jeg er med!: ) Jeg er også med Lenke til kommentar
KristerBK Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 noen som har noen gøye tips til temaer jeg kan skrive noveller om? synes det er så gøy å skrive... har temaer som -abort (uønsket graviditet) - mobbing - savn - traumer - lykke har dere noen flere? Vennskap Lenke til kommentar
Anette98 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 noen som har noen gøye tips til temaer jeg kan skrive noveller om? synes det er så gøy å skrive... har temaer som -abort (uønsket graviditet) - mobbing - savn - traumer - lykke har dere noen flere? Jakten på kjærligheten :-) Hahah!!JAA! takk ;-) Skriver du bare for gøy?? ja jeg vil begynne med det? Lenke til kommentar
Lowley!!! Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) noen som har noen gøye tips til temaer jeg kan skrive noveller om? synes det er så gøy å skrive... har temaer som -abort (uønsket graviditet) - mobbing - savn - traumer - lykke har dere noen flere? Jakten på kjærligheten :-) Hahah!!JAA! takk ;-) Skriver du bare for gøy?? ja jeg vil begynne med det Det bør du, skriver jeg å i "fritiden". Elsker det! Endret 23. mai 2014 av Lowley!!! Lenke til kommentar
1998'er Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Kan alle som vil være med på gruppesamtalen si ifra? Det kan bare være med 50 stk, men bare si i fra så begynner jeg å legge til folk. Er med jeg! Genial idé Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 1998`er og Lowley!!!: Det går ikke an å legge dere til. Kan dere sjekke instillingene deres? Lenke til kommentar
Anette98 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 noen som har noen gøye tips til temaer jeg kan skrive noveller om? synes det er så gøy å skrive... har temaer som -abort (uønsket graviditet) - mobbing - savn - traumer - lykke har dere noen flere? Vennskap tusen takk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå