Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk, 10.trinn 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant det ut!<3

Her er mine langsvarsoppgaver!

Jeg ville slettet denne posten snarest for å unngå plagiat. Selv om filene er lagt ut etter eksamen.

Hei :) jeg tenkte på det med plagiat... ble litt usikker, men tenkte det at de er jo lagt ut etter eksamen.. hvordan kan det bli plagiat da?

Lenke til kommentar

Jeg fant det ut!<3

Jeg ville slettet denne posten snarest for å unngå plagiat. Selv om filene er lagt ut etter eksamen.

Hei :) jeg tenkte på det med plagiat... ble litt usikker, men tenkte det at de er jo lagt ut etter eksamen.. hvordan kan det bli plagiat da?
Det er veldig kjipt om sensor er en mann oppi 60-åra som ikke helt forstår at du la det ut etter eksamen var ferdig.

Om du da skulle klage, får du ikke ny karakter før etter at VGS-opptak er gjort (tror jeg).

Lenke til kommentar

Jeg fant det ut!<3

Senosrene sender den igjennom plagiat kontrol (tror de gjør det) og da kommer det opp om det ligger like tekster på nettet. Og vis du da er så uheldig kan du få 100% plagiat kontroll. Tviler på at de har begynnt og rette eksamener enda så bare slett den for og være på den sikkre siden. Ville bare si at jeg leste den og syns den var utrolig bra :)

Lenke til kommentar

Jeg fant det ut!<3

Senosrene sender den igjennom plagiat kontrol (tror de gjør det) og da kommer det opp om det ligger like tekster på nettet. Og vis du da er så uheldig kan du få 100% plagiat kontroll. Tviler på at de har begynnt og rette eksamener enda så bare slett den for og være på den sikkre siden. Ville bare si at jeg leste den og syns den var utrolig bra :)

okei:) tusen takk<3 vill dere se om jeg har slettet den nå? hvilken leste du, eller leste du begge?

Lenke til kommentar

Jeg fant det ut!<3

okei:) tusen takk<3 vill dere se om jeg har slettet den nå? hvilken leste du, eller leste du begge?

Leste bokmålen :)

Lenke til kommentar

Wohooooo! Da var vi endelig ferdige! Det gikk supert for min del, følte at oppgavene var på min side. Det gikk også, utrolig nok, bedre enn i går. :)

så bra at du følte det gikk bra! godt å høre.. ? jeg synes det er deilig vi er ferdig?

Lenke til kommentar

når var dere ferdige i dag?

jeg er med?

Kan alle som vil være med på gruppesamtalen si ifra? Det kan bare være med 50 stk, men bare si i fra så begynner jeg å legge til folk.

jeg er med?

Kan alle som vil være med på gruppesamtalen si ifra? Det kan bare være med 50 stk, men bare si i fra så begynner jeg å legge til folk.

jeg er med?

uuups sorry at det stod så mange ganger. er ikke helt drevet på dette enda..

Lenke til kommentar

Legg til meg også! :D

Lurer bare på noe, leverte dere via pc? Vi skrev ut dokumentene, vi! :O

vi levere på pc ja? håper for all del ikke skriver stod i rommet dere hadde eksamen i? med så mye bråk hadde det vært umulig for meg å skrive...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...