GIGI11 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Er det noen fellestrekk mellom nøkken og stormblåst? Lenke til kommentar
matogmusikk Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Argumenter for og imot nynorsk? for: - beholde norske tradisjoner - bokmål er nesten bare dansk - det er alltid bra å lære så mye som mulig, det gjør at det siden blir lettere å tilegne seg kunnskap - de fleste dialekter likner mer på nynorsk enn bokmål mot - det er to nesten like språk - det er bedre å kunne et skikkelig enn to halvveis - vi er bare 5 mill mennesker i norge, vi trenger det ikke Lenke til kommentar
Gjest Bruker-353915 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 vet nokon kva "Dette" er påNynorsk? Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Ja, vi treng kvarandre! Dykk er fantastiske!! Dykk har hjulpe meg utroleg mykje, og det setjer eg veldig stor pris på! Skulle ønskje eg kunne bidra meir eg og! Endret 22. mai 2014 av Lenaanf Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Eg skal ha med: - Basisbok - Kontekst Tekstar 1 - Heftet "Dette er Norge", med statistikkar om Noreg. Du finn det på ssb.no - Førebuingsmaterialet - Tidlegare vurderte tekstar eg har skrive - Tidlegare ikkje vurderte tekstar eg har skrive - Kjelder til ein eventuell artikkel - Notatane eg har skrive i dag og i går - Disposisjonane til lesarinnlegg, artikkel og novelle - Nynorskreglar - Mat - Drikke(vann og en annen drikke) - Snop - Positiv innstilling - Ein god natts søvn "vatn" Takker La ikkje merke til det, haha. Lenke til kommentar
gameofthroneess Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Forresten, et lite tips! Lær deg reglene for høyfrekvente ord som ifølge/i følge, sin/hans, et/ett, og/å og å være. Lenke til kommentar
gameofthroneess Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg skal ha med: - Basisbok - Kontekst Tekstar 1 - Heftet "Dette er Norge", med statistikkar om Noreg. Du finn det på ssb.no - Førebuingsmaterialet - Tidlegare vurderte tekstar eg har skrive - Tidlegare ikkje vurderte tekstar eg har skrive - Kjelder til ein eventuell artikkel - Notatane eg har skrive i dag og i går - Disposisjonane til lesarinnlegg, artikkel og novelle - Nynorskreglar - Mat - Drikke(vatn og ein annan drikke) - Snop - Positiv innstilling - Ein god natts søvn Har du lyst til å dele disposisjonene dine? :S Lenke til kommentar
Margitta Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Fleire som har bokmål som sidemål? Kva gjer de for å førebu dykk? Lenke til kommentar
lølz Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Argumenter for og imot nynorsk? for: - beholde norske tradisjoner - bokmål er nesten bare dansk - det er alltid bra å lære så mye som mulig, det gjør at det siden blir lettere å tilegne seg kunnskap - de fleste dialekter likner mer på nynorsk enn bokmål mot - det er to nesten like språk - det er bedre å kunne et skikkelig enn to halvveis - vi er bare 5 mill mennesker i norge, vi trenger det ikke Tusen hjertelig takk! det hjalp kjempe mye Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 Fleire som har bokmål som sidemål? Kva gjer de for å førebu dykk? Eg trur dei fleste har nynorsk som sidemål, men du kan jo skrive på bokmål her, så øver du deg. Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 http://malungdom.no/nynorsk/sidemal/5-gode-grunnar-til-laere-sidemal/ Lenke til kommentar
Sølvgrå Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg har nynorsk som hovudmål, om nokon skulle trenge litt asistanse!^^ (men snakkar austlending, så er ingen meister, akkurat) Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Trur eg skal leggje meg no.. Haha, betre å leggje seg litt for tidleg enn litt for seint Masse lykke til, folkens!! Lenke til kommentar
mathias1998 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg gler meg til i morgon! Det er enkelt å få ein høg karakter i nynorsk om ein berre har gramatikken riktig. Lenke til kommentar
Sølvgrå Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Fleire som har bokmål som sidemål? Kva gjer de for å førebu dykk? Eg har, men eg er mykje flinkare i sidemålet, så det er eigentleg berre eit pluss for meg^^ Lenke til kommentar
gameofthroneess Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Er det bare jeg som nesten synes det er litt trist at dette lille "felleskapet" er over etter eksamen i morgen? 1 Lenke til kommentar
Lowley!!! Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 http://malungdom.no/nynorsk/sidemal/5-gode-grunnar-til-laere-sidemal/ Det var nyttig, takk!! Lenke til kommentar
LykkeMarie Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Er det bare jeg som nesten synes det er litt trist at dette lille "felleskapet" er over etter eksamen i morgen? Haha Må faktisk si meg enig! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Nais thread lxm! Serr!Neida. Men flott tråd.Sitter og leser på på denne PDFen her. Teksten ble vurdert til karakteren 6 på forhåndssensuren. Fant mange ord i denne teksten som ikke finnes i den nynorske ordboka. Et utdrag som jeg fikk lyst til å rette: ”Eg møtte ei pen jente på senteret i går. Lillebroren min var med, så egfikk ikkje prata med ho. Etterpå kjørte eg ned til Abdi som pynta bilenmin. Då eg kom heim fann eg ho pene fra senteret. Forsøpla facebookenhennar med ein veneforespørsel.” ”Eg møtte ei pen jente på senteret i går. Lillebroren min var med, så egfekk ikkje prata med ho. Etterpå køyrde eg ned til Abdi som pynta bilenmin. Då eg kom heim, (skal det være komma her?) fann eg ho pene frå senteret. (Eg) Forsøpla facebooken hennar med ein veneforespurnad.” Endret 22. mai 2014 av sevs Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Er det bare jeg som nesten synes det er litt trist at dette lille "felleskapet" er over etter eksamen i morgen? Haha eg er faktisk enig! Eg har blitt glad i dykk! Tenkte på dykk under eksamen idag 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå