StilleVann Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Eg skal ha med: - Basisbok - Kontekst Tekstar 1 - Heftet "Dette er Norge", med statistikkar om Noreg. Du finn det på ssb.no - Førebuingsmaterialet - Tidlegare vurderte tekstar eg har skrive - Tidlegare ikkje vurderte tekstar eg har skrive - Kjelder til ein eventuell artikkel - Notatane eg har skrive i dag og i går - Disposisjonane til lesarinnlegg, artikkel og novelle - Nynorskreglar - Mat - Drikke(vatn og ein annan drikke) - Snop - Positiv innstilling - Ein god natts søvn Endret 22. mai 2014 av StilleVann Lenke til kommentar
gameofthroneess Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Tror kanskje det er smålig lurt å ta med seg Rle'boken i tillegg, for hvem vet om noe med identitet eller religion kommer. Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg anbefaler dykk å ha med ei enkel oversikt over litteraturhistorie. Eg fikk bruk for det idag Har du noe du kunne lagt ut? Er så usikker på hva jeg skal ta med meg :S Eg får ikkkje til å legge ut dokument, haha, eg er ny og dum Skal prøve å finne utav det! Lenke til kommentar
gameofthroneess Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg skal ha med meg: -Basisbok (Kontekst) -Mat -Drikke -Nynorskregler -Diktanalyse skjema -Forskjellige hjelpemidler på minnebrikke -5438954 ark Eg anbefaler dykk å ha med ei enkel oversikt over litteraturhistorie. Eg fikk bruk for det idag Har du noe du kunne lagt ut? Er så usikker på hva jeg skal ta med meg :S Eg får ikkkje til å legge ut dokument, haha, eg er ny og dum Skal prøve å finne utav det! Du trykker på "Bruk full editor" også finner du det lagde meg bruker i dag, slet jeg også Lenke til kommentar
godtiller Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg syntes det er skikkelig teit at nokon får lov til å bruke iFinger og ikkje vi andre:( Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Veit ikkje om dykk andre får så stor nytte av denne, ettersom det er stikkord eg sjølv husker utifrå.. Men håper den kan vere til hjelp for nokon Er ikkje anna enn ei ganske enkel og lite detaljert oversikt NORSK LITTERATUR.docx Lenke til kommentar
Lowley!!! Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg syntes det er skikkelig teit at nokon får lov til å bruke iFinger og ikkje vi andre:( Mm. ikke heilt rettferdig!! Lenke til kommentar
godtiller Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg skal ha med meg: -Basisbok (Kontekst) -Mat -Drikke -Nynorskregler -Diktanalyse skjema -Forskjellige hjelpemidler på minnebrikke -5438954 ark Men kan vi berre ta frem worddokumentar på minnebrikke under eksamen? er det lov? Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg lastar opp dokument på itslearning, dei har eg fullt lov til å bruke Funka veldig greit idag! Lenke til kommentar
godtiller Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg lastar opp dokument på itslearning, dei har eg fullt lov til å bruke Funka veldig greit idag! Eg har ikkje itslearning.. og alle nettsider utenom siden vi skal levere på er sperra. Lenke til kommentar
Lowley!!! Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg skal ha med meg: -Basisbok (Kontekst) -Mat -Drikke -Nynorskregler -Diktanalyse skjema -Forskjellige hjelpemidler på minnebrikke -5438954 ark Men kan vi berre ta frem worddokumentar på minnebrikke under eksamen? er det lov? Jepp, det er lov med minne brikke , hadde den idag også! Lenke til kommentar
gameofthroneess Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Kva meines med Urbanisering? Jeg skal ha med meg: -Basisbok (Kontekst) -Mat -Drikke -Nynorskregler -Diktanalyse skjema -Forskjellige hjelpemidler på minnebrikke -5438954 ark Men kan vi berre ta frem worddokumentar på minnebrikke under eksamen? er det lov? Japp, det er ihvertfall lov hos oss . Alle hjelpemidler er tillatt, utenom kommunikasjonsmidler o.l Endret 22. mai 2014 av gameofthroneess Lenke til kommentar
matogmusikk Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Veit ikkje om dykk andre får så stor nytte av denne, ettersom det er stikkord eg sjølv husker utifrå.. Men håper den kan vere til hjelp for nokon Er ikkje anna enn ei ganske enkel og lite detaljert oversikt Tusen takk for denne! Lenke til kommentar
lølz Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Argumenter for og imot nynorsk? Lenke til kommentar
GIGI11 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg skal ha med meg: -Basisbok (Kontekst) -Mat -Drikke -Nynorskregler -Diktanalyse skjema -Forskjellige hjelpemidler på minnebrikke -5438954 ark Men kan vi berre ta frem worddokumentar på minnebrikke under eksamen? er det lov? Ja der er lov Lenke til kommentar
matogmusikk Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Lagde meg akkurat brukar, så skjønner ikkje heilt korleis dette fungerer! Vil berre takke for alle nyttige svar her Lykke til dere! Lenke til kommentar
gameofthroneess Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Synes alle skal dele et dokument eller noe, tips eller liknende hvis de har, så hjelper vi hverandre oppover! Ulempen med at vi fikk norsk, er at det er to karakterer som kan trekke oss ned hvis vi ikke gjør det bra. Vi trenger hverandre Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Eg skal ha med meg:-Norskbøker-Historieboka-Nynorskreglar-Ulike veiledningar og "guider" til korleis ein skriv f. eks artikkel, lesarinnlegg osv.-Oversikt over setningsbindende ord -Vatn -Red bull & iskaffi-Rundstykke-Halstabletter -Nøtter-Melkesjokolade!!! Innsåg idag at det å skrive når ein er EKSTREMT godtesjuk er så og sei umogleg. Endret 22. mai 2014 av Lenaanf Lenke til kommentar
Gjest Bruker-353915 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg skal ha med: - Basisbok - Kontekst Tekstar 1 - Heftet "Dette er Norge", med statistikkar om Noreg. Du finn det på ssb.no - Førebuingsmaterialet - Tidlegare vurderte tekstar eg har skrive - Tidlegare ikkje vurderte tekstar eg har skrive - Kjelder til ein eventuell artikkel - Notatane eg har skrive i dag og i går - Disposisjonane til lesarinnlegg, artikkel og novelle - Nynorskreglar - Mat - Drikke(vann og en annen drikke) - Snop - Positiv innstilling - Ein god natts søvn "vatn" Lenke til kommentar
gameofthroneess Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hva slags mat hadde dere med i dag, og evt. i morgen? Jeg hadde en pakke med druer, en yoghurt, nøtter, en iste og vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå