emilie98 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Forskjellen på sterke og svake verb, noen? Lenke til kommentar
Lowley!!! Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 kan noen hjelpe meg med virkemidler i "Liket" http://www.skoleforum.com/stiler/analyse/det.aspx?id=1694 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-353915 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg vil anbefale dykk når dykk har skrive ferdig teksten, å slå opp absolutt ALLE orda i ordboka. Eg veit det er slitsomt, men det er verdt det!! Kjem tross alt frå den einaste i klassa med seksar i sidemål Kva er "dere" på nynorsk er det dykk? Lenke til kommentar
godtiller Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Kva burde eg førebu til i morgon? Kanskje dei tekstane som ikkje var på eksamen idag!! Men eg har liksom allereie lest dei og skjønt dei.. Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg vil anbefale dykk når dykk har skrive ferdig teksten, å slå opp absolutt ALLE orda i ordboka. Eg veit det er slitsomt, men det er verdt det!! Kjem tross alt frå den einaste i klassa med seksar i sidemål Kva er "dere" på nynorsk er det dykk? Dere er dykk ja Lenke til kommentar
emilie98 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg vil anbefale dykk når dykk har skrive ferdig teksten, å slå opp absolutt ALLE orda i ordboka. Eg veit det er slitsomt, men det er verdt det!! Kjem tross alt frå den einaste i klassa med seksar i sidemål God ide. Bruker du den gule boka da, eller program som eks. ifinger? Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg vil anbefale dykk når dykk har skrive ferdig teksten, å slå opp absolutt ALLE orda i ordboka. Eg veit det er slitsomt, men det er verdt det!! Kjem tross alt frå den einaste i klassa med seksar i sidemål God ide. Bruker du den gule boka da, eller program som eks. ifinger? Eg veit ikkje om dykk hadde den raude ordboka før dykk fikk den gule? Den brukar hvertfall eg, lånar den på skulebiblioteket. Likar ikkje så godt den gule.. Men alt funkar jo forsåvidt Lenke til kommentar
emilie98 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg vil anbefale dykk når dykk har skrive ferdig teksten, å slå opp absolutt ALLE orda i ordboka. Eg veit det er slitsomt, men det er verdt det!! Kjem tross alt frå den einaste i klassa med seksar i sidemål God ide. Bruker du den gule boka da, eller program som eks. ifinger? Eg veit ikkje om dykk hadde den raude ordboka før dykk fikk den gule? Den brukar hvertfall eg, lånar den på skulebiblioteket. Likar ikkje så godt den gule.. Men alt funkar jo forsåvidt Kva er forskjellen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-353915 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg vil anbefale dykk når dykk har skrive ferdig teksten, å slå opp absolutt ALLE orda i ordboka. Eg veit det er slitsomt, men det er verdt det!! Kjem tross alt frå den einaste i klassa med seksar i sidemål God ide. Bruker du den gule boka da, eller program som eks. ifinger? Eg veit ikkje om dykk hadde den raude ordboka før dykk fikk den gule? Den brukar hvertfall eg, lånar den på skulebiblioteket. Likar ikkje så godt den gule.. Men alt funkar jo forsåvidt eg brukar den raude ordboka. Den heitar Sidemålsordlista (2.Utgåve), og den er veldig nyttig Lenke til kommentar
godtiller Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg får 5 på kortet (i nynorsk), og eg vil helst beholde han! Eg har virkeleg ikkje peiling på kva eg skal gjere. Det virker som at alle saman førebur ting og gjer noko nyttig, men eg klarar ikkje å konsentrere meg og gjere noko nyttig no. Eg veit ikkje kva eg bør gjere.. Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Eg vil anbefale dykk når dykk har skrive ferdig teksten, å slå opp absolutt ALLE orda i ordboka. Eg veit det er slitsomt, men det er verdt det!! Kjem tross alt frå den einaste i klassa med seksar i sidemål God ide. Bruker du den gule boka da, eller program som eks. ifinger?Eg veit ikkje om dykk hadde den raude ordboka før dykk fikk den gule? Den brukar hvertfall eg, lånar den på skulebiblioteket. Likar ikkje så godt den gule.. Men alt funkar jo forsåvidt Kva er forskjellen? I den raude står orda oversatt frå bokmål til nynorsk, mens i den gule står dei kun på nynorsk, hvis du forstår? Eg syns det er tåpeleg at dei står på nynorsk, når ein del av poenget med ei ordbok er å finne ut kva ordet er på nynorsk.. Endret 22. mai 2014 av Lenaanf Lenke til kommentar
Lowley!!! Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Kva burde eg førebu til i morgon? Kanskje dei tekstane som ikkje var på eksamen idag!! Men eg har liksom allereie lest dei og skjønt dei.. Ehe.. det er litt dum då!! Lenke til kommentar
emilie98 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg vil anbefale dykk når dykk har skrive ferdig teksten, å slå opp absolutt ALLE orda i ordboka. Eg veit det er slitsomt, men det er verdt det!! Kjem tross alt frå den einaste i klassa med seksar i sidemål God ide. Bruker du den gule boka da, eller program som eks. ifinger?Eg veit ikkje om dykk hadde den raude ordboka før dykk fikk den gule? Den brukar hvertfall eg, lånar den på skulebiblioteket. Likar ikkje så godt den gule.. Men alt funkar jo forsåvidt Kva er forskjellen? I den raude står orda oversatt frå bokmål til nynorsk, mens i den gule står dei kun på nynorsk, hvis du forstår? Eg syns det er tåpeleg at dei står på nynorsk, når ein del av poenget med ei ordbok er å finne ut kva ordet er på nynorsk.. Så det nå, når jeg sjekka min gule. Har ikke brukt den før, så det overaska meg. Utrolig dumt! Er jo bokmål -> nynorsk jeg tenker. Får vel ta i bruk den digitale ordboka får lov til å bruke, da. Men tror desverre ikke alle ord er å finne der.. Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg vil anbefale dykk når dykk har skrive ferdig teksten, å slå opp absolutt ALLE orda i ordboka. Eg veit det er slitsomt, men det er verdt det!! Kjem tross alt frå den einaste i klassa med seksar i sidemål God ide. Bruker du den gule boka da, eller program som eks. ifinger?Eg veit ikkje om dykk hadde den raude ordboka før dykk fikk den gule? Den brukar hvertfall eg, lånar den på skulebiblioteket. Likar ikkje så godt den gule.. Men alt funkar jo forsåvidt Kva er forskjellen? I den raude står orda oversatt frå bokmål til nynorsk, mens i den gule står dei kun på nynorsk, hvis du forstår? Eg syns det er tåpeleg at dei står på nynorsk, når ein del av poenget med ei ordbok er å finne ut kva ordet er på nynorsk.. Så det nå, når jeg sjekka min gule. Har ikke brukt den før, så det overaska meg. Utrolig dumt! Er jo bokmål -> nynorsk jeg tenker. Får vel ta i bruk den digitale ordboka får lov til å bruke, da. Men tror desverre ikke alle ord er å finne der.. Du kan jo evt sjekke ut om dei har den raude utgaven på skulebiblioteket.. Eller om dykk har ei betre heime Lenke til kommentar
YayaToure123 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Hjelpemiddel I førebuingstida er alle hjelpemiddel tillatne. Du kan bruke Internett og samarbeide med andre. Lærar skal rettleie, ikkje undervise i førebuingstida. På eksamensdagane er alle hjelpemiddel tillatne – med unntak av omsetjingsprogram, Internett og verktøy som tillèt kommunikasjon. Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Vil nokon leggje ut nokon gode hjelpeark som dei har tenkt å ha med på eksamen? Hadde sett stooor pris på det! Endret 22. mai 2014 av Lenaanf Lenke til kommentar
emilie98 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Eg vil anbefale dykk når dykk har skrive ferdig teksten, å slå opp absolutt ALLE orda i ordboka. Eg veit det er slitsomt, men det er verdt det!! Kjem tross alt frå den einaste i klassa med seksar i sidemål God ide. Bruker du den gule boka da, eller program som eks. ifinger?Eg veit ikkje om dykk hadde den raude ordboka før dykk fikk den gule? Den brukar hvertfall eg, lånar den på skulebiblioteket. Likar ikkje så godt den gule.. Men alt funkar jo forsåvidt Kva er forskjellen? I den raude står orda oversatt frå bokmål til nynorsk, mens i den gule står dei kun på nynorsk, hvis du forstår? Eg syns det er tåpeleg at dei står på nynorsk, når ein del av poenget med ei ordbok er å finne ut kva ordet er på nynorsk.. Så det nå, når jeg sjekka min gule. Har ikke brukt den før, så det overaska meg. Utrolig dumt! Er jo bokmål -> nynorsk jeg tenker. Får vel ta i bruk den digitale ordboka får lov til å bruke, da. Men tror desverre ikke alle ord er å finne der.. Du kan jo evt sjekke ut om dei har den raude utgaven på skulebiblioteket.. Eller om dykk har ei betre heime Får se om jeg rekker det før alvoret begynner.. Hjemme finnes det garantert ikke, heh. Hjelpemiddel I førebuingstida er alle hjelpemiddel tillatne. Du kan bruke Internett og samarbeide med andre. Lærar skal rettleie, ikkje undervise i førebuingstida. På eksamensdagane er alle hjelpemiddel tillatne – med unntak av omsetjingsprogram, Internett og verktøy som tillèt kommunikasjon. Vi har lov med iFinger Lenke til kommentar
Lenaanf Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Og har dykk nokon forslag om kva som er lurt å lese seg litt opp om? Eg har prøvd å lese litt om Nøkken, men sitjer litt fast no.. Aner liksom ikkje kva eg bør finne ut meir om.. Lenke til kommentar
GuttI10ende Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Spørsmål: Kan de hjelpe meg med å forstå når eg skal bruke de og dykk i nynorsk? Svar: Ordet de er den såkalla subjektsforma, og dykk er den såkalla objektsforma av pronomenet de, som ein bruker når ein snakkar eller skriv til fleire personar som ein seier «du» til. Subjektsforma de bruker ein når pronomenet er subjekt i setninga. Eksempel: Er de sikre på at det er slik? De er velkomne til møtet tysdag kl. 13.00. Meld ifrå dersom de ikkje kan komme. Objektsforma dykk bruker ein når pronomenet er direkte eller indirekte objekt eller står etter preposisjon. Eksempel: Eg såg dykk i går utanfor kinoen. Eg vil gjerne fortelje dykk noko. Meld ifrå dersom det ikkje passar for dykk. Vanlegvis bruker ein du og deg om den ein talar eller skriv til, men dersom ein vil bruke høfleg form på nynorsk, er det pronomenet De ein skal bruke. Som objekt og etter preposisjon er forma Dykk. Dette pronomenet ser altså ut som det pronomenet vi har gjort greie for i den første delen av svaret, men det er to skilnader: Dei høflege formene De og Dykk blir brukte både til ein og til fleire personar, og dei skal ha stor forbokstav. Eksempel på bruk av De(subjektsforma) i høfleg tiltale: Vi vonar De kan komme. Takk for at De svara så raskt på brevet vårt. Eksempel på bruk av Dykk (objektsforma) i høfleg tiltale: Vi ser fram til å møte Dykk. Meld ifrå dersom det ikkje passar for Dykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå