Spillredaksjonen Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Rad Crew sjekker filmkritikernes meninger.PODKAST: Rad Crew Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg vil tro at AC filmen (om det blir noe sånt) så blir den en suksess! Også har jeg hørt om at det blir noe MGS film, jeg er ikke akkurat sikker på akkurat det da. Men blir fett med AC film! Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Kun én tittel som hopper frem i minnet, og som jeg mener var en utmerket spillmatisering, nemlig Silent HIll, regissert av Christophe Ganz, som faktisk var fan av spillene. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Kun én tittel som hopper frem i minnet, og som jeg mener var en utmerket spillmatisering, nemlig Silent HIll, regissert av Christophe Ganz, som faktisk var fan av spillene. Den er ikke så verst! Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Så Resident Evil: Apocalypse først fordi ennern allerede var utlied på videosjappa , eneste jeg kan si er at den filmen trenger å ta seg ei bolle! Endret 15. mai 2014 av TickleMeJesus Lenke til kommentar
Baini Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Professor Layton and the Eternal Diva er etter IMDB ganske bra, ikke helt samme mengen folk som har sagt noe om den som med FF filmen men. Har ikke sett så mangen filmer som er baserte på spill, de få jeg har sett er ikke særlig bra. Lenke til kommentar
Djuske Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Eg likte Tomb Raider-film nr. 1! Det var å kult å endelig få se ei dame få en kul actionfilm. Kan ikkje erindre toeren. Resident Evil-filmane gjør seg på vors, blir god stemning av dårlige actionfilmar imo Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Riddick: Escape from butcher bay er kjempe bra. Spilte spillet før jeg hadde sett filmene. Lenke til kommentar
Fencr Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Nabbit er fra Super Mario Bros. U, om jeg ikke husker feil. Han som eier butikken i A Link Between Worlds heter Ravio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå