Lova Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Takk til alle som har vist meg forståelse her i tråden. Det er bare Anne Marita som ikke har gitt meg støtte her. Lenke til kommentar
Krepp Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Takk til alle som har vist meg forståelse her i tråden. Det er bare Anne Marita som ikke har gitt meg støtte her. Nå synes jeg du kan gi deg. Hun må da få lov til å være uenig med deg? Lenke til kommentar
Lova Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Takk til alle som har vist meg forståelse her i tråden. Det er bare Anne Marita som ikke har gitt meg støtte her. Nå synes jeg du kan gi deg. Hun må da få lov til å være uenig med deg? Men jeg synest at hun oppfører seg som en kjerring. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Takk til alle som har vist meg forståelse her i tråden. Det er bare Anne Marita som ikke har gitt meg støtte her.Nå synes jeg du kan gi deg. Hun må da få lov til å være uenig med deg? Men jeg synest at hun oppfører seg som en kjerring. Synes du at hun virker litt irritert og "jumpy"? Lenke til kommentar
Krepp Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Jeg synes du virker veldig barnslig når du oppfører deg slik. Edit: Og når det gjelder problemet ditt, hva om du prøver å spørre stesøsteren din hvordan hun har hatt det på skole eller slikt? Det er i hvert fall en start. Kanskje hun er veldig sjenert og synes det er vanskelig å plutselig skulle få en storesøster? Endret 17. mai 2014 av Landriethel Lenke til kommentar
Lova Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Takk til alle som har vist meg forståelse her i tråden. Det er bare Anne Marita som ikke har gitt meg støtte her. Nå synes jeg du kan gi deg. Hun må da få lov til å være uenig med deg? Men jeg synest at hun oppfører seg som en kjerring. Synes du at hun virker litt irritert og "jumpy"? Ja jeg synest det. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Moderatormelding Vi gjentar igjen: Fokuser på sak, ikke person. Ikke heng ut personer. Hvis dere mener noen gjør noe galt, så vennligst rapporter innleggene, ikke kommenter det her i tråden! Videre innlegg som ikke sporer tilbake til saken vil bli slettet. Mvh. r2d290 -Moderator Endret 17. mai 2014 av r2d290 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Takk til alle som har vist meg forståelse her i tråden. Det er bare Anne Marita som ikke har gitt meg støtte her.Nå synes jeg du kan gi deg. Hun må da få lov til å være uenig med deg? Men jeg synest at hun oppfører seg som en kjerring. Synes du at hun virker litt irritert og "jumpy"? Ja jeg synest det. BINGO!!! Jeg tipper at dere to dermed er like på den måten at dere begge trigges av det samme. Det er ved kontakt at det oppstår gnisninger og varme, og noen ganger blir den varmen som utvikles, kun bare sinne. Andre ganger kan det føre til stor glede og latter, kanskje til og med forelskelse. Så du skal heller være glad for at du slett ikke er alene, og takke din forumsøster for at hun fikk deg til å reagere Ha nå en fin dag videre Lenke til kommentar
Lova Skrevet 17. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2014 Takk til alle som har vist meg forståelse her i tråden. Det er bare Anne Marita som ikke har gitt meg støtte her. Nå synes jeg du kan gi deg. Hun må da få lov til å være uenig med deg? Men jeg synest at hun oppfører seg som en kjerring. Synes du at hun virker litt irritert og "jumpy"? Ja jeg synest det. BINGO!!! Jeg tipper at dere to dermed er like på den måten at dere begge trigges av det samme. Det er ved kontakt at det oppstår gnisninger og varme, og noen ganger blir den varmen som utvikles, kun bare sinne. Andre ganger kan det føre til stor glede og latter, kanskje til og med forelskelse. Så du skal heller være glad for at du slett ikke er alene, og takke din forumsøster for at hun fikk deg til å reagere Ha nå en fin dag videre I like måte. . Jeg skal prøve å komme overens med min stedatter. I dag var hun i bedre humør. Kan moderadtor stenge denne tråden nå?, siden problemet er løst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg