Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rød nese


Anbefalte innlegg

Hadde en kvise eller en infeksjon eller noe i nesa i februar som gjorde at den hovnet opp en del, og ble ganske rød. Denne ga seg etter en tid, men nesa er fortsatt ganske rødlig! Jeg er ganske blek, så det ser ganske teit ut, og selv om jeg ikke tenker så mye på det i det daglige er det ganske flaut å få det påpekt, eller se bilder av det. Får nesten litt sosial vegring av det. Går det an å gjøre noe med det dette? Går sånt over av seg selv, eller blir jeg Rudolf livet ut?


Anonymous poster hash: 72e92...867



Anonymous poster hash: 72e92...867
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaff deg foundation i samme farge som huden din. Skjuler rødheten med en gang. Med hudkrem vil det ta lang tid før du ser resultater. Ikke sikkert hudkrem vil hjelpe en gang. Viss du er mann så er det ikke galt å kjøpe foundation eller spørre de som jobber der om råd. Foundation er jo ikke bare beregnet på kvinner.

Ellers så kan du lese på nett om ulike hudkremer. Der vil du ofte finne omtaler av produktet som gjør kjøp lettere. Kjedelig å kjøpe fullt av dilldall og så vil det ikke virke.

Endret av MoonLight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...