AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hadde en kvise eller en infeksjon eller noe i nesa i februar som gjorde at den hovnet opp en del, og ble ganske rød. Denne ga seg etter en tid, men nesa er fortsatt ganske rødlig! Jeg er ganske blek, så det ser ganske teit ut, og selv om jeg ikke tenker så mye på det i det daglige er det ganske flaut å få det påpekt, eller se bilder av det. Får nesten litt sosial vegring av det. Går det an å gjøre noe med det dette? Går sånt over av seg selv, eller blir jeg Rudolf livet ut? Anonymous poster hash: 72e92...867 Anonymous poster hash: 72e92...867 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Prøv noe resende hudkrem. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Kan du anbefale en? Aldri kjøpt en hudkrem i mitt liv. Anonymous poster hash: 72e92...867 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Skaff deg foundation i samme farge som huden din. Skjuler rødheten med en gang. Med hudkrem vil det ta lang tid før du ser resultater. Ikke sikkert hudkrem vil hjelpe en gang. Viss du er mann så er det ikke galt å kjøpe foundation eller spørre de som jobber der om råd. Foundation er jo ikke bare beregnet på kvinner. Ellers så kan du lese på nett om ulike hudkremer. Der vil du ofte finne omtaler av produktet som gjør kjøp lettere. Kjedelig å kjøpe fullt av dilldall og så vil det ikke virke. Endret 16. mai 2014 av MoonLight Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Vet ikke hvordan det er når du hovner opp som deg, men blir man rød på nesa av kulde som kan skje i militæret ol så er det for livet ut. Dvs med en gang det blir kaldt blir man rød igjen. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Jeg vil anbefale deg å oppsøke en hudlege hvis du har komplekser med dette. Enten gå til fastlegen, og spørre om en henvisning, eventuelt oppsøke hudlege privat. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Anbefaler deg å sende inn spørsmålet til: http://www.klara-klok.no/ - De kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/Rosacea En veldig vanlig hudsykdom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå