Gå til innhold

Jeg har g-force 3, og klarer ikke å få bildet over til tv`en

marhas

Anbefalte innlegg

Jeg har g-force 3, og klarer ikke å få bildet over til tv`en. Kablene er koplet til, men jeg har hørt at man kun kan bruke enten pc skjermen eller tv`en, ikke begge på en gang... hvor/hvordan velger jeg tv`en eller pc skjermen?? Er det noen som kan hjelpe meg med dette... Takk?? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høgreklikk . velg egenskaper for sjerm. avansert. finn om du kan klone sjermen til to sjermer.

Eg har det på mi maskin og synst det er det enkleste å gjere. Kan sikkert vere meir avansert men kvifor. Gjer ikkje noko at du ser på både pc og tv.

Dersom du ikkje får desse valga kan det hende at du må oppdatere sjermkortdriverene. Bare prøv deg fram

kan vere lurt å sette ned oppløsningen til 800X600 for tven din klarer ikkje meir enn det. Så slepp du å miste noko av bildet.

Lenke til kommentar

Når eg skulle koble tv`en til dataen min, måtte eg gå inn og skifte "sone" (eller noko liknande) på instillingane under eigenskapar for skjerm.. Måtte velge europeisk for å få det til..

Gå på eigenskapar for skjerm - avansert, og så leitar du litt rundt der. Kan diverre ikkje gje deg meir spesifisert hjelp, då eg ikkje sit ved den maskina no. Kan hende eg er heilt på avveg her, men det hjalp no iallefall meg..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Jeg får bildet noenlunde opp på tv skjermen, men det er sort/hvitt og det ruller over skjermen utydelig.

Du må:

A) fortelle tven hvilken videotype den får inn (kompositt eller S-Video), ikke alle har mulighet til å autodetektere dette.

B) Sette tv-ut 'type' eller 'signal' til PAL-B (ikke NTSC).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...