Felon Musk Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Der ganske bra ut synes jeg. Sak: http://www.phonearena.com/news/First-LG-G3-press-renders-appear-showing-the-QHD-flagship-in-all-its-brushed-finish-glory_id56116 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Den ser faktisk veldig bra ut, kan fort ble en HTC M8 killer(og Z2 og S5 for den saks skyld). Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Mhm.. Likte den umiddelbart, noe jeg sjeldent gjør. Har i det siste hatt iPhone, HTC, Samsung og noen Nexus modeller så bestilte meg en Z2 i går, men nå lurer jeg nesten på om jeg heller ikk lyst på denne her. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Så veldig pen ut, men syntes det er så rart at alle andre dilter etter med tlf i gull farge nå Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Så veldig pen ut, men syntes det er så rart at alle andre dilter etter med tlf i gull farge nå Gull er... vel, gull. Og hva mener du med dilter etter nå? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Så veldig pen ut, men syntes det er så rart at alle andre dilter etter med tlf i gull farge nå Gull er... vel, gull. Og hva mener du med dilter etter nå? Tipper han tenker på at etter Apple themself ga ut iPhnone 5S i fargene gull/sølv/sort, så har både Samsung, HTC & nå også LG presentert sine nye flagskip i samme farge kombo, med unntak av at Samsung også slang med en blå versjon. Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Har jo alltid vært fargerike telefoner da, og Vertu var vel først ute med gull (som jeg er klar over) Men dette tror jeg blir en ganske rå toppmodell. Litt spent på prisen da, med tanke på at G Flex kostet 6000,- da den kom ut. Blir nok G3 eller OnePlus One i sommer Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Har jo alltid vært fargerike telefoner da, og Vertu var vel først ute med gull (som jeg er klar over) Men dette tror jeg blir en ganske rå toppmodell. Litt spent på prisen da, med tanke på at G Flex kostet 6000,- da den kom ut. Blir nok G3 eller OnePlus One i sommer Så sant så sant. Multicom har nå alt lagt ut pris på forhåndsbestillinger, la seg på kr 5777,- https://prisguiden.no/produkt/lg-g3-32gb-209008 Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Se der ja, takk. Jeg avventer til 27 mai, og ser hva "dollar prisen" på telefonen blir, men det kan fint se ut som at OnePlus One blir et veldig enkelt valg til halv pris av G3 (Og i tillegg 64 GB) Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 En ting er sikkert, å det er at får G3 superoppløsning med snapdragon 805, vil ikke tlf bli raskere enn den G2 og Sony z2/Htc one m8 Lenke til kommentar
superslu Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Nå lekker det mere før lanseringen:http://www.gsmarena.com/lg_g3_full_specs_leak_ahead_of_announcement-news-8580.php For min egen del liker jeg at den visstnok skal ha brukbar høyttaler (1W), og mulig laserfokusering funker godt. Mindre glad for at batteriet ikke øker noe fra G2 (3000mAh), de må jo ha kapret en del kunder på å ha bedre kapasitet enn konkurrentene, så de burde følge opp med minst 3200mAh batteri. Lenke til kommentar
GIGI11 Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 (endret) Håper virkelig prisen er snill mot lommeboken.... Endret 22. mai 2014 av Juve_shakira Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Nå lekker det mere før lanseringen: http://www.gsmarena.com/lg_g3_full_specs_leak_ahead_of_announcement-news-8580.php For min egen del liker jeg at den visstnok skal ha brukbar høyttaler (1W), og mulig laserfokusering funker godt. Mindre glad for at batteriet ikke øker noe fra G2 (3000mAh), de må jo ha kapret en del kunder på å ha bedre kapasitet enn konkurrentene, så de burde følge opp med minst 3200mAh batteri. Kun Snapdragon 801? det var skuffende, ryktet var jo at det skulle være 805 Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Presentasjon i kveld. Blir spennende å se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå