.Winter Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Kan vel ikke annet en å si meg enig med znik her. Vidunderlig spill. Lenke til kommentar
SvennK Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Spesielt Stadium-delene av spillene var veldig gode, men Nadeo ødela hele brukerbasen sin ved å først kreve total kontroll over spillserverene, noe som drepte et fantastisk engasjert community, og så å ta betalt for Stadium da de slapp TM2. TM2 kunne blitt like stort som TMN og TMN-F men en editor med store mangler og flere hindringer enn tidligere sammen med hendelsene jeg nevnte tidligere, så ble det dessverre et magaplask. Synd, for jeg brukte mange år med mye moro fom. 2006 og utover. Noen ganger savner jeg det skikkelig, som er tegnet på et hvert godt spill (Ferril) Lenke til kommentar
BX3.znik Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Spesielt Stadium-delene av spillene var veldig gode, men Nadeo ødela hele brukerbasen sin ved å først kreve total kontroll over spillserverene, noe som drepte et fantastisk engasjert community, og så å ta betalt for Stadium da de slapp TM2. TM2 kunne blitt like stort som TMN og TMN-F men en editor med store mangler og flere hindringer enn tidligere sammen med hendelsene jeg nevnte tidligere, så ble det dessverre et magaplask. Synd, for jeg brukte mange år med mye moro fom. 2006 og utover. Noen ganger savner jeg det skikkelig, som er tegnet på et hvert godt spill (Ferril) Morro å se en gammel traver igjen, OWNFerril Er enig i det du skriver bort i sett fra editoren. Denne inkluderer flere blokker og har ingen begrensning på hvor du setter blokkene lenger (experimental mode). Det forsvarer fortsatt ikke prisen de har satt på spillet dog, og som du sier kunne Stadium ha fortsatt suksessen som et gratis alternativ. Sett bort i fra noen nye blokker og grafikkoppdatering så er det skuffende lite Nadeo har klart å innovere med Stadium siden første release i 2007. At de har valgt å droppe fokuset på deres mest populære tittel gjennom historien er veldig merkelig, spesielt når man ser hvor dårlig det går med maniaplanet og de nye titlene de prøver å presse frem. Godt mulig at det er dette som har provosert frem Nadeo's uttalelse om at 2015 blir "the year of TrackMania", så man kan jo alltids håpe at de retter opp kursen. Lenke til kommentar
SvennK Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg har falt av alt av nyheter om Nadeo og Trackmania, dessverre, men man kan jo håpe Med editoren tenkte jeg ikke direkte på stadium, men på de andre miljøene hvor det er åpenbare overganger mellom veityper som bare mangler og som gjør det umulig å designe baner slik du vil. Jeg husker at jeg hadde klare bilder i hodet om hvordan jeg ville bygge en bane men hadde ikke mulighet til det kun fordi det manglet overganger. Det var et slag i ansiktet for en banebygger som meg :-/ Men som jeg sier; Man kan håpe? Hadde vært gøy å lage en bane eller to og satt dem på en server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå