Joachim_F Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Tradisjonsrik strategiserie får ny utgivelse i sommer.Close Combat debuterer på Steam Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Lever denne serien fremdeles? Tror det var eneren jeg hadde en demo til eller noe..... Veldig bra spill. Hadde vært morsomt å ha serien på GOG. Kan godt leie det på Steam, men da må det komme på et kjempetilbud. De trangsynte utviklerne/utgiverne får skylde seg selv. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Husker å spille CC spillene mye gjennom tidene, husker spesielt at lyd effektene var helt fantastiske, skru opp høytalerne og det høres ut som en skikkelig krig, dette var kvalitet! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det er mange år siden jeg spilte sist, så dette må kjøpes Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 Lever denne serien fremdeles? Tror det var eneren jeg hadde en demo til eller noe..... Veldig bra spill. Hadde vært morsomt å ha serien på GOG. Kan godt leie det på Steam, men da må det komme på et kjempetilbud. De trangsynte utviklerne/utgiverne får skylde seg selv. "Om du misliker Steam kan du fortsatt kjøpe Close Combat: Gateway to Caen direkte fra utgiveren." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå