AfterGlow Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Nye fremskritt for medisinsk 3D-skriving.Dette er et 3D-skrevet «lever-organ» Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Kult når fastlegen subber bort til pcen og trykker print på den nye armen din. Legge på litt ekstra biceps for en 50-lapp 2 Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 En verden med udødelige mennesker, hmm. Overpopulasjon får en ny mening da vil jeg anta... Lenke til kommentar
G Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Kult når fastlegen subber bort til pcen og trykker print på den nye armen din. Legge på litt ekstra biceps for en 50-lapp Da er det værre med den nye hjernen, uh hvem er jeg, hvem er du, jeg er sulten (og du begynner å tygge på hva det måtte være fordi du ikke har lært enda hva som er spiselig). Var det noen som sa zombie (stakkars lege) ? Endret 20. mai 2014 av G Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Laster ned identiteter på piratebay. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 En verden med udødelige mennesker, hmm. Overpopulasjon får en ny mening da vil jeg anta... Bare å sende folk til mars vetu. Og så spre de litt rundt om kring i solsystemet. Som bytte for "evig liv" så må du samtidig bli gjort steril, samt at du ikke kan ha barn. Så kanskje folk kan velge selv hva de prioriterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå