lisene Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Ser etter ny pc og vurderer litt denne. Er det noen som kjenner til om det er en bra PC. Jeg bruker PC til å sette sammen filmer på moviemaker. Enkel bildebehandling. Excel. Spille musikk til anlegget og se filmer på tv. Kobler da til hdmi kabel. Surfe på nettet. Bruker den ikke til spill. Jeg ønsker å kunne bruke den ute på terrassen. Jeg tar den med på hytta, ellers er det lite jeg drar pc en med meg. Tar i mot alle gode råd. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Burde gå fin. Skal du bruke den ute bør det være matt skjerm. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Med tanke på dette http://www.dinside.no/926995/slutt-for-sony-vaio er jeg ikke sikker på om jeg ville kjøpt vaio nå. Ingen nyheter om kjøpereren enda og man vet ikke hva slags support/oppdateringer/støtte man får på sikt med eksisterende modeller. Ville nok sett an Sony laptops til kjøper han annonsert og dennes 'commitment' blir kjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå