Tryminator Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hei Fyller snart 15 år og lurte på om man kan handle på nettet når man er over 15 år. Banken min er sparebank 1. Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Kommer an på hvilket kort du har. Om du har VISA Electron (Het det i hvert fal tidligere) så er det ikke mulig å handle på nett med det kortet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Den enkleste måten er å bruke paypal med bankoverføring (om du har nettbank) eller forhåndsbetalt visa. Sistnevnte kan du kjøpe på de fleste kiosker og mange dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 På DnB står det: - når du fyller 15 år kan du bruke kortet til å handle på nett. Er det noe lignende på sparebanken 1? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hør med kundeservice i banken din da vel. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Spurte kundeservice: «Hei, Med korttypen Electron vil du ikkje kunne handle på nett. Men vi held på å innføre ein type bankkort for ungdom som kan benyttast på nett. Eg er ikkje heilt sikker på når desse korta vert tilgjengeleg for kundar å bestille, men det er nok ikkje mange vekene før dei kjem. Følg gjerne med på nettsidene våre, det vil verte annonser der når kortet vert lansert.» Så da er det vel bare å vente da Endret 16. mai 2014 av Tryminator Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Kommer an på hvilket kort du har. Om du har VISA Electron (Het det i hvert fal tidligere) så er det ikke mulig å handle på nett med det kortet. Jeg fikk Visa Electron da jeg var 13 og kunne fint betale på nettet med det. Hadde Nordea, vel og merke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå