JackDuk Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Eller kanskje ikke kurere. Men får den bort på en måte. Siden på et stadium så blir noen tiltrukket av sitt eget kjønn, la oss si om det er noe ooze i luften som kurerer det, tror du det kunne vært mulig Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hvorfor skulle man isåfall iverksatt en slik "kur"? Det er høyst uansvarlig å arbeide for å endre menneskers legeme. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det er veldig enkelt å kurere homofili - det er bare å la homofilien være i fred. så lar også homofilien deg være i fred .. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det er nok mulig å 'kurere' bort avvik. Men det er lite hensiktsmessig akkurat med homofili. 1 Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Blir vel mulig i fremtiden med gendoping. Men jeg ser ikke helt poenget. Homofili er harmløst, og med tanke på overbefolkning og global oppvarming så burde man egentlig gjort flere heterofile til homofile. 2 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Eller kanskje ikke kurere. Men får den bort på en måte. Siden på et stadium så blir noen tiltrukket av sitt eget kjønn, la oss si om det er noe ooze i luften som kurerer det, tror du det kunne vært mulig Alt er vel mulig, men hvorfor? Lenke til kommentar
Populært innlegg Skipstrixy Skrevet 15. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. mai 2014 Eller kanskje ikke kurere. Men får den bort på en måte. Siden på et stadium så blir noen tiltrukket av sitt eget kjønn, la oss si om det er noe ooze i luften som kurerer det, tror du det kunne vært mulig Kan du forklare meg hvorfor man skal kurere noe som ikke er en sykdom eller en lidelse? 13 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Dersom det er mulig å endre på den seksuelle preferansen så ser jeg ingen grunn til at det ikke skulle gå begge veier. Mistenker at det er trådstarters egentlige motivasjon. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 I så fall vil det kanskje og finnes eit stoff som gjer ein heterofil homofil. "Kurere" personen frå å vere tiltrukken av det motsette kjønn. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Ei god fitte skulle kurere det! 3 Lenke til kommentar
JackDuk Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Jeg bare såg på Sex House. Og så tenkte jeg, hva om det faktisk har eksistert. Fra: 3:25 - 3:37 Endret 15. mai 2014 av JackDuk Lenke til kommentar
JackDuk Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Nja, man lager barn naturlig med heterofili, så det er ganske normalt Om kvinner i fremtiden kan lage barn uten en mann, så vil det også være normalt også. Endret 15. mai 2014 av JackDuk Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Nja, man lager barn naturlig med heterofili, så det er ganske normalt Om kvinner i fremtiden kan lage barn uten en mann, så vil det også være normalt også. Hva tenker du det er som forårsaker homofili da? Siden det for deg er mer som en sykdom; noe som kan «skrus av» slik at man kommer tilbake til normalen. Andre tenker på legning mer som et spektrum, og da kan man «kurere» heterofili på lik linje med homofili. Lenke til kommentar
JackDuk Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Det bare skjer det. Du kaller det sykdom ikke jeg Nei, heterofili er normalt. Hvorfor funker penisen i vagina og så skaper unger, er nå ganske funksjonabelt det, sammeskjønn kan derimot ikke det Synes det har bare virka litt morsomt om det har vært noe som har reversert sammeskjønn effekten Edit: Altså, bare sånn tankemessig sett, om det har eksistert. Endret 15. mai 2014 av JackDuk Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det bare skjer det. Du kaller det sykdom ikke jeg Nei, heterofili er normalt. Hvorfor funker penisen i vagina og så skaper unger, er nå ganske funksjonabelt det, sammeskjønn kan derimot ikke det Synes det har bare virka litt morsomt om det har vært noe som har reversert sammeskjønn effekten Edit: Altså, bare sånn tankemessig sett, om det har eksistert. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Akkurat som for å kutte i kjønnsorgan, så synes jeg voksne mennesker får få lov til å velge selv hvordan de vil manipulere kroppene sine. Men barn må ikke utsettes for voksnes overgrep. Frihet er hva vi velger for oss selv. Kanskje det er en del mennesker som har lyst til å prøve seg på å være bifile, og oppleve hvordan det er å være tiltrukket alle ellers attraktive mennesker, uavhengig av kjønn. Eller kanskje noen er lei av å ha lyst på andre i det hele tatt. Endret 15. mai 2014 av KarlRoger Lenke til kommentar
JackDuk Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Ifølge den Iranske presidenten, så gir det like mening å tillate homofili som det er å tillate tyveri. Russland liker heller ikke homofili, tydeligvis bare den vestelig delen av verden som liker homofili :/ 3:55 Endret 16. mai 2014 av JackDuk Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Det bare skjer det. Du kaller det sykdom ikke jeg Nei, heterofili er normalt. Hvorfor funker penisen i vagina og så skaper unger, er nå ganske funksjonabelt det, sammeskjønn kan derimot ikke det Synes det har bare virka litt morsomt om det har vært noe som har reversert sammeskjønn effekten Edit: Altså, bare sånn tankemessig sett, om det har eksistert. Du svarte ikke på spørsmålet mitt....... Hvorfor kurere noe som hverken er en sykdom eller en lidelse?? 4 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Ifølge den Iranske presidenten, så gir det like mening å tillate homofili som det er å tillate tyveri. Russland liker heller ikke homofili, tydeligvis bare den vestelig delen av verden som liker homofili :/ 3:55 Tydeligvis er argumentum ad populum en logisk tankefeil :/ Ifølge Iran og Russland så gir ikke ytringsfrihet og individualisme mening heller. Tydeligvis bare den vestlige delen av verden som liker ytringsfrihet og individualisme. Den ytringsfriheten du tar i bruk her. Hvorfor vil du forby homofili og ikke ytringsfriheten slik Irans president gjør? Hva skjer i ditt hode som gjør at du støtter Irans president i en sak, men ikke i en annen? For du er jo åpenbart for ytringsfriheten slik du oppfører deg på nett, er du ikke? Ønsker du å leve som det individet du er, eller vil du heller passe inn i en mal som konservative religiøse menn har bestemt? Endret 16. mai 2014 av Abigor 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg