JackDuk Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Eller folk som absolutt må drikke den. "Sluuuuuuuurk, Uuuuugh" Den fordømte dritt slurken er så møkka irriterendes, så tømmer de på den driten mer for å slurke så forbanna høyt igjen! 5 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Si det til dem i stedet... 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Eller folk som absolutt må drikke den. "Sluuuuuuuurk, Uuuuugh" Den fordømte dritt slurken er så møkka irriterendes, så tømmer de på den driten mer for å slurke så forbanna høyt igjen! Dette gjorde jeg akkurat i det jeg leste posten din. Deilig som bare pokker! 8 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Eller folk som absolutt må drikke den. "Sluuuuuuuurk, Uuuuugh" Den fordømte dritt slurken er så møkka irriterendes, så tømmer de på den driten mer for å slurke så forbanna høyt igjen! Hvis bare du slutter å plage "slurken", så vil du oppdage at slurken slutter å plage deg .. Det du egentlig plages med er din egen irritasjon, og den er bare din, så gjør noe med den, og slutt å plage oss slurpere og slurkere, vi sitter jo bare her og koser oss, vettu .. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Eller folk som absolutt må drikke den. "Sluuuuuuuurk, Uuuuugh" Den fordømte dritt slurken er så møkka irriterendes, så tømmer de på den driten mer for å slurke så forbanna høyt igjen! Dette gjorde jeg akkurat i det jeg leste posten din. Deilig som bare pokker! *slurp* -Aaaaaaaahhhhhhh- Beste følelsen jeg har hatt i hele dag. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Eller folk som absolutt må drikke den. "Sluuuuuuuurk, Uuuuugh" Den fordømte dritt slurken er så møkka irriterendes, så tømmer de på den driten mer for å slurke så forbanna høyt igjen! Hvis bare du slutter å plage "slurken", så vil du oppdage at slurken slutter å plage deg .. Det du egentlig plages med er din egen irritasjon, og den er bare din, så gjør noe med den, og slutt å plage oss slurpere og slurkere, vi sitter jo bare her og koser oss, vettu .. Dette skal jeg huske på neste gang noen slår meg i solar plexus. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Slurping har også den flotte egenskap (annet enn å være en nydelig lyd, etterfulgt av et lavt dypt stønn/"ahh") at det også kjøler ned kaffen på vei inn. ^^Så ved å regulere slurpingen kan du regulere temperaturen som en linær regulator, slik at kaffen alltid er optimal temp. Endret 15. mai 2014 av Andrull 4 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Enig med trådstarter i at det er ekkelt, og klarer du ikke å kue irritasjonen din, så ta igjen og gjør noe ekkelt tilbake. Høy smatting når du spiser for eksempel. Det kan faktisk hjelpe på humøret, eller i det minste at irritasjonen blir jevnt fordelt over bordet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Eller folk som absolutt må drikke den. "Sluuuuuuuurk, Uuuuugh" Den fordømte dritt slurken er så møkka irriterendes, så tømmer de på den driten mer for å slurke så forbanna høyt igjen! Hvis bare du slutter å plage "slurken", så vil du oppdage at slurken slutter å plage deg .. Det du egentlig plages med er din egen irritasjon, og den er bare din, så gjør noe med den, og slutt å plage oss slurpere og slurkere, vi sitter jo bare her og koser oss, vettu .. Dette skal jeg huske på neste gang noen slår meg i solar plexus. Hvis noen slår deg i solar plexus, kan det tyde på at du har gått for nær knyttneven, så da skal du bare justere avstanden litt Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Kaffeslurping er bare helt naturlig og høres helt greit ut... men jeg syns det er litt plagsomt når noen smatter sjokolade... det er dog noe annet... Nå skal jeg lage kaffe... slurpe i vei. Og ja, det heter slurpe, ikke slurke... eller er det en obskur dialekt ute og går her? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hvis du smaker skikkelig kaffe skal du trekke inn luft 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Eller folk som absolutt må drikke den. "Sluuuuuuuurk, Uuuuugh" Den fordømte dritt slurken er så møkka irriterendes, så tømmer de på den driten mer for å slurke så forbanna høyt igjen! Jeg hater når folk kutter opp stakkars, uskyldige ord. "Dritt slurken", "møkka irriterende" "kjempe gøy", "hals hugge" osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå