Gå til innhold

Jeg hater kaffeslurkere

JackDuk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller folk som absolutt må drikke den. "Sluuuuuuuurk, Uuuuugh"

Den fordømte dritt slurken er så møkka irriterendes, så tømmer de på den driten mer for å slurke så forbanna høyt igjen!

Dette gjorde jeg akkurat i det jeg leste posten din. Deilig som bare pokker!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Den fordømte dritt slurken er så møkka irriterendes, så tømmer de på den driten mer for å slurke så forbanna høyt igjen!

Hvis bare du slutter å plage "slurken", så vil du oppdage at slurken slutter å plage deg ..

Det du egentlig plages med er din egen irritasjon, og den er bare din, så gjør noe med den, og slutt å plage oss slurpere og slurkere, vi sitter jo bare her og koser oss, vettu .. :closedeyes:

Lenke til kommentar

Dette gjorde jeg akkurat i det jeg leste posten din. Deilig som bare pokker!

*slurp*

-Aaaaaaaahhhhhhh-

Beste følelsen jeg har hatt i hele dag.

Lenke til kommentar

Hvis bare du slutter å plage "slurken", så vil du oppdage at slurken slutter å plage deg ..

Det du egentlig plages med er din egen irritasjon, og den er bare din, så gjør noe med den, og slutt å plage oss slurpere og slurkere, vi sitter jo bare her og koser oss, vettu .. :closedeyes:

Dette skal jeg huske på neste gang noen slår meg i solar plexus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slurping har også den flotte egenskap (annet enn å være en nydelig lyd, etterfulgt av et lavt dypt stønn/"ahh") at det også kjøler ned kaffen på vei inn. ^^

Så ved å regulere slurpingen kan du regulere temperaturen som en linær regulator, slik at kaffen alltid er optimal temp.

Endret av Andrull
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enig med trådstarter i at det er ekkelt, og klarer du ikke å kue irritasjonen din, så ta igjen og gjør noe ekkelt tilbake. Høy smatting når du spiser for eksempel. Det kan faktisk hjelpe på humøret, eller i det minste at irritasjonen blir jevnt fordelt over bordet. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dette skal jeg huske på neste gang noen slår meg i solar plexus.

Hvis noen slår deg i solar plexus, kan det tyde på at du har gått for nær knyttneven, så da skal du bare justere avstanden litt

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg hater når folk kutter opp stakkars, uskyldige ord. "Dritt slurken", "møkka irriterende" "kjempe gøy", "hals hugge" osv.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...