Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er aldersforskjellen innenfor?

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig fylt 21 år. Hun har nylig fylt 17 år.

Jeg er født i 1993. Hun er født i 1997.

Vi har møttes en gang tidligere, på "tinder-date". I etterkant sier hun at hun vil bli min pulevenn. Jeg har sagt det samme til henne, men at jeg ikke har tid til å møte henne igjen før etter eksamen i starten av juni.

Er aldersforskjellen for stor til å ha sex med henne? Det er lovlig, men er det moralsk riktig?

Jeg er keen og så å si "klar" for å inngå et slikt forhold med henne, men ville være fint å bare høre andres synspunkter. Kanskje mest for nysgjerrighetens skyld. :)

Anonymous poster hash: 96115...5a6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ha deg vekk fra kusina mi ditt creep.

Før jeg får advarsel, jeg tuller.

Tja, det er vel egentlig opp til deg selv, nei statistisk sett er ikke alderforskjellen for stor til å ha sex med hun, men husk at yngre jenter ofte putter mer i sex en hva gutter og spesielt litt eldre gutter.

Men om hun er med på det så må du nesten bare stole på deg og gjøre hva du syns er rett og gøy.

Endret av Rudde
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, ha deg vekk fra kusina mi ditt creep.

Før jeg får advarsel, jeg tuller.

Tja, det er vel egentlig opp til deg selv, nei statistisk sett er ikke alderforskjellen for stor til å ha sex med hun, men husk at yngre jenter ofte putter mer i sex en hva gutter og spesielt litt eldre gutter.

Men om hun er med på det så må du nesten bare stole på deg og gjøre hva du syns er rett og gøy.

Tusen takk for et godt og reflektert svar!

Satt først "kaffen i halsen", ved første setning! Haha... Viktig med humor! ;)

Hmm, jeg er åpen for mer enn bare sex hvis hun fortsetter å... hmm... sjarmere meg videre, kan man vel si!

Håper bare ikke folk skal stusse FOR mye på aldersforskjellen, og det til tross for at jeg er en liten forkjemper for å ikke bry seg såå om hva andre tenker.

Interessant å høre andres meninger rundt aldersforskjellen, selv om jeg eegentlig ikke er så veldig i tvil om hva som kommer til å skje fremover her! "Yolo".

Anonymous poster hash: 96115...5a6

Lenke til kommentar

Det er relativt stort forskjell. Du kan dra på byen på omtrent alle utesteder fredager og lørdager, mens henne ikke kommer inn på noe annet enn hjemmefester. En(21 år tror jeg) jeg hørte om var sammen med ei på 17 og det eneste hun snakket om og klagde på var naturfagsprøver og teite venninner. Forskjellen mellom 17 og 21 år er ganske stor og det skjer mye med kroppen til en 17 åring. I den kognitive utviklingen så spiller hormoner veldig mye og endel jenter endrer humør jævlig kjapt og er i stand til å bli drapsmaskiner på få sekunder, men hvordan din 17 åring er, aner jeg ikke. Tatt i betraktning alt dette så er hun også omtrent like gammel mentalt som deg, fordi frontallappene til jenter blir fortere utviklet på grunn av kjønnsmodning. Anyways, du må føle om henne er like voksen som deg, ellers blir det bare tull mener jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det skal greit hvis begge føler det. Kan hende hun er veldig moden for sin alder.

Er 97 selv og sammen med 93. Men her er det omvendt og er jeg "gutten". Ser dog absolutt ikke ut som 17 både fysisk og psykisk så det går veldig greit. Selvfølgelig som alle unge folk er det det vi tror er seriøst og varer for evig, men vi har vært hos foreldre til hverandre mye og hilst på hverandres familie og så videre.

Du snakker jo bare om pulevenn så da skal det jo ihvertfall gå greit.

Anonymous poster hash: 25cc5...f75
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...