Borger___ Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Har denne: http://www.lg.com/no/tv/lg-55LA660V/technical-specifications Den har ferdig innstallert netflix og viaplay, men ikke HBO go. Hvor finner jeg, og hvordan laster jeg ned denne appen? Er det i et hele tatt mulig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) bare å glemme, den fungerer ikke, du må ha en kabellevrandør fra USA. hvis du kjenner noen som vil låne ut innlogingen sin så går det, men du må ha en US DNS også. HBO nordic er for oss Endret 14. mai 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 bare å glemme, den fungerer ikke, du må ha en kabellevrandør fra USA. hvis du kjenner noen som vil låne ut innlogingen sin så går det, men du må ha en US DNS også. HBO nordic er for oss La meg omformulere spm mitt da: Hvordan får jeg hbo nordic appen på min LG smart tv? Leser at den kun er tilgjengelig til Samsung, stemmer dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hvis ikke HBO Nordic ikke har laget en LG app må du finne andre måter å få HBO Nordic på Tven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå