jjkoggan Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg tror ikke folk tenkte over det: OP handlet om å skrive lag man håpet vinner og lag man ikke håper på. Det står ingenting om "Forklar gjerne hvorfor slik at USA-gutten kan diskutere". Uansett, det har blitt diskutert i andre tråder. Jeg kan ta min liste slik at du kan bli fascinert: YEY 1. Belgia - Jeg heier på Hazard og Lukaku og liker generelt den belgiske stilen 2. Brasil er Brasil. Oscar og Willian spiller der. De er vertsnasjon 3. Argentina - Liker fotballen og Messi. Unner han et VM-gull 4. England - Trenger man å forklare? PL, Engelsk fotball og Frank Lampard og Cahill spiller der 5. Spania - Azpilicueta, Costa, Fabregas og Torres - Ikke mitt største håp, men jeg unner dem allikevel et gull om de skulle klare det. NEY 1. USA - Fordi du heier på dem 2. Uruguay - Luiz Suarez fortjener ikke å vinne noe som helst 3. Frankrike - Rotete lag med håpløse teorier + Evra spiller der. 4. Italia - Dive, dive og atter dive. Nasjonen som oppfant diving fortjener å bli divet ut av VM 5. Portugal - CR7 6. Tyskland - De spiller for tyks fotball = Bayern Munich = NEYNEYNEY!! Mye mer intersannt. Hva mener du er den "belgisk stilen" som er bra? Jeg får aldri se på belgisk fotball, unntatt en gang i fjor når landslaget spilte vårt landslaget Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg tror ikke folk tenkte over det: OP handlet om å skrive lag man håpet vinner og lag man ikke håper på. Det står ingenting om "Forklar gjerne hvorfor slik at USA-gutten kan diskutere". Uansett, det har blitt diskutert i andre tråder. Jeg kan ta min liste slik at du kan bli fascinert: YEY 1. Belgia - Jeg heier på Hazard og Lukaku og liker generelt den belgiske stilen 2. Brasil er Brasil. Oscar og Willian spiller der. De er vertsnasjon 3. Argentina - Liker fotballen og Messi. Unner han et VM-gull 4. England - Trenger man å forklare? PL, Engelsk fotball og Frank Lampard og Cahill spiller der 5. Spania - Azpilicueta, Costa, Fabregas og Torres - Ikke mitt største håp, men jeg unner dem allikevel et gull om de skulle klare det. NEY 1. USA - Fordi du heier på dem 2. Uruguay - Luiz Suarez fortjener ikke å vinne noe som helst 3. Frankrike - Rotete lag med håpløse teorier + Evra spiller der. 4. Italia - Dive, dive og atter dive. Nasjonen som oppfant diving fortjener å bli divet ut av VM 5. Portugal - CR7 6. Tyskland - De spiller for tyks fotball = Bayern Munich = NEYNEYNEY!! Mye mer intersannt. Hva mener du er den "belgisk stilen" som er bra? Jeg får aldri se på belgisk fotball, unntatt en gang i fjor når landslaget spilte vårt landslaget Belgia har bygd opp et fasinerende landslag. Vært helt ute av det i mange år, men har siste 10-15 årene gjort en kjempejobb med å utvikle unge spillere, noe de bærer fruktene av nå. Unge, fremmadstormende spillere i alle ledd. Belgia er det laget jeg holder med sammen med England og Nederland i dette VM. Får håpe de gjør et godt VM Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Japp, enig med det Hargo nevner. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg tror ikke folk tenkte over det: OP handlet om å skrive lag man håpet vinner og lag man ikke håper på. Det står ingenting om "Forklar gjerne hvorfor slik at USA-gutten kan diskutere". Uansett, det har blitt diskutert i andre tråder. Jeg kan ta min liste slik at du kan bli fascinert: YEY 1. Belgia - Jeg heier på Hazard og Lukaku og liker generelt den belgiske stilen 2. Brasil er Brasil. Oscar og Willian spiller der. De er vertsnasjon 3. Argentina - Liker fotballen og Messi. Unner han et VM-gull 4. England - Trenger man å forklare? PL, Engelsk fotball og Frank Lampard og Cahill spiller der 5. Spania - Azpilicueta, Costa, Fabregas og Torres - Ikke mitt største håp, men jeg unner dem allikevel et gull om de skulle klare det. NEY 1. USA - Fordi du heier på dem 2. Uruguay - Luiz Suarez fortjener ikke å vinne noe som helst 3. Frankrike - Rotete lag med håpløse teorier + Evra spiller der. 4. Italia - Dive, dive og atter dive. Nasjonen som oppfant diving fortjener å bli divet ut av VM 5. Portugal - CR7 6. Tyskland - De spiller for tyks fotball = Bayern Munich = NEYNEYNEY!! Mye mer intersannt. Hva mener du er den "belgisk stilen" som er bra? Jeg får aldri se på belgisk fotball, unntatt en gang i fjor når landslaget spilte vårt landslaget Belgia har bygd opp et fasinerende landslag. Vært helt ute av det i mange år, men har siste 10-15 årene gjort en kjempejobb med å utvikle unge spillere, noe de bærer fruktene av nå. Unge, fremmadstormende spillere i alle ledd. Belgia er det laget jeg holder med sammen med England og Nederland i dette VM. Får håpe de gjør et godt VM Dette har jeg hørt om. Kan du utdype deres stilen? Har Belgia en velkjent stil eller en ny stil? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Har ikke noe imot USA. Fotball er den eneste sporten jeg liker og dermed hadde jeg likt å se MLS bli større enn andre ligaer der, men jeg har ikke noen grunn til å håpe på at de skal gjøre det bra. Og siden det ofte er England vs USA og jeg liker et engelsk fotballag så vil jeg alltid håpe at England skal gjøre det bedre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg tror ikke folk tenkte over det: OP handlet om å skrive lag man håpet vinner og lag man ikke håper på. Det står ingenting om "Forklar gjerne hvorfor slik at USA-gutten kan diskutere". Uansett, det har blitt diskutert i andre tråder. Jeg kan ta min liste slik at du kan bli fascinert: YEY 1. Belgia - Jeg heier på Hazard og Lukaku og liker generelt den belgiske stilen 2. Brasil er Brasil. Oscar og Willian spiller der. De er vertsnasjon 3. Argentina - Liker fotballen og Messi. Unner han et VM-gull 4. England - Trenger man å forklare? PL, Engelsk fotball og Frank Lampard og Cahill spiller der 5. Spania - Azpilicueta, Costa, Fabregas og Torres - Ikke mitt største håp, men jeg unner dem allikevel et gull om de skulle klare det. NEY 1. USA - Fordi du heier på dem 2. Uruguay - Luiz Suarez fortjener ikke å vinne noe som helst 3. Frankrike - Rotete lag med håpløse teorier + Evra spiller der. 4. Italia - Dive, dive og atter dive. Nasjonen som oppfant diving fortjener å bli divet ut av VM 5. Portugal - CR7 6. Tyskland - De spiller for tyks fotball = Bayern Munich = NEYNEYNEY!! Mye mer intersannt. Hva mener du er den "belgisk stilen" som er bra? Jeg får aldri se på belgisk fotball, unntatt en gang i fjor når landslaget spilte vårt landslaget Belgia har bygd opp et fasinerende landslag. Vært helt ute av det i mange år, men har siste 10-15 årene gjort en kjempejobb med å utvikle unge spillere, noe de bærer fruktene av nå. Unge, fremmadstormende spillere i alle ledd. Belgia er det laget jeg holder med sammen med England og Nederland i dette VM. Får håpe de gjør et godt VM Dette har jeg hørt om. Kan du utdype deres stilen? Har Belgia en velkjent stil eller en ny stil? Belgia har veldig fokus på vingene, da ved Hazard og de Bruyne som deres to beste spillere etter min mening. Begge er raske og har utrolig god teknikk. Derav foregår mye på kantene. I tillegg har de som regel en stor, sterk og teknisk spiss. Nå er deres første valg ute med skade (Benteke), men de har et utrolig spisstalent i Lukaku. De har vel også en av verdens beste stoppere i Kompany. Så man kan egentlig si at Beliga har en utrolig balanse i hele laget. I tillegg har du vel sikkert hørt om Januzaj, som er et utrolig talent. Spent på om han får prøve seg i VM, men uansett så spiller Belgia offensivt og underholdende. Treneren deres sa vel i et intervju at han vil heller tape 2-0 og ha 6-7 sjanser enn å vinne 1-0 på 1 sjanse. Så det er i alle fall en god filosofi i den belgiske fotballen! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Usa. Og ellers liker jeg helst de mer eksotiske lagen. Afrikanske og latin amerikanske. Har tendensen holde med de. Holder aldri med lag som Tyskland, Italia, England og Spania. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Har ikke noe imot USA. Fotball er den eneste sporten jeg liker og dermed hadde jeg likt å se MLS bli større enn andre ligaer der, men jeg har ikke noen grunn til å håpe på at de skal gjøre det bra. Og siden det ofte er England vs USA og jeg liker et engelsk fotballag så vil jeg alltid håpe at England skal gjøre det bedre. Hva er "ofte England vs USA"? USA må spille sitt beste og være heldig til å komme ut av gruppespill pga sin "group of death" situasjon. Tim Howard er verdensklasse, også kanskje Michael Bradley (Roma) og Clint Dempsey(Tottenham) men ellers er spillerne middelmådige eller lavere. Det blir spennende likevel. Skal se på England litt senere idag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Amerikanere hadde nok likt å gjøre det bedre enn England. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Amerikanere hadde nok likt å gjøre det bedre enn England.Det gjorde amerikanere i 2010 da de vant sin gruppe ovenfor England Ellers er USAs fotball erkefienden Mexico og nesten aldri England. England og USA har vært beste venner på neste alle områder i 200 år Meksikanere, på andre siden liker ikke at USA spiller like bra eller bedre fotball enn de gjør. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 1. Tyskland 2. Nederland 3. Belgia 4. Mexico 5. Chile Ikke: 1. Spania 2. Italia Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Amerikanere hadde nok likt å gjøre det bedre enn England.Det gjorde amerikanere i 2010 da de vant sin gruppe ovenfor England Ellers er USAs fotball erkefienden Mexico og nesten aldri England. England og USA har vært beste venner på neste alle områder i 200 år Meksikanere, på andre siden liker ikke at USA spiller like bra eller bedre fotball enn de gjør. Mexico spiller mer attraktivt. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Er nøytral!? Uansettt, ser f.eks norske england fans på kontraskjæret som synger engelske supprtersanger i fult england utstyr. Hahaha, hva er greia med det? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Amerikanere hadde nok likt å gjøre det bedre enn England.Det gjorde amerikanere i 2010 da de vant sin gruppe ovenfor England Ellers er USAs fotball erkefienden Mexico og nesten aldri England. England og USA har vært beste venner på neste alle områder i 200 år Meksikanere, på andre siden liker ikke at USA spiller like bra eller bedre fotball enn de gjør. Mexico spiller mer attraktivt.. Dette har forandret seg ganske mye pga Klinsmanns innflytelse Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 jjkoggan: Sender de alle kamper fra VM i Usa, og hvordan er interessen for tv sendingene? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 jjkoggan: Sender de alle kamper fra VM i Usa, og hvordan er interessen for tv sendingene? Alle VM kampene vises på tv siden 2006. Når USA spiller, ser mer folk på kampene enn som ser på NBA finalene Fotball generellt er like populær som NHL ishockey og vokser hvert år. 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Heier på England og Nederland. Ser ut til, og forventet, at sistnevnte ville ha en bedre sjanse. Ser helst at ikke Spania vinner. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Nå heier jeg på Costa Rica, nummer 3 i CONCACAF ! Concacaf gjør bra- Mexico- Camerion 1-0 Costa Rica-Uruguay. 3-1 USA -Ghana. ?-? Kanskje ikke den svakeste konferanse? 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Er du amerikaner? Selvfølgelig. Meget glad i Norge og LSK også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå