Gå til innhold

Hvem heier du på i VM?


Maefteda

  

98 stemmer

  1. 1. Hvilket lag heier du på i VM?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Har 2 lag som jeg har et ekstra godt øye til;

 

1. Først og fremst alltid ENGLAND - Three Lions video for å komme i stemning, ah, funker hver gang. Men, hvis de ryker...

2. Italia :love:

Hvorfor?

Hvorfor hva da?

Hvorfor velger du England ovenfor andre lag?

 

Fordi jeg liker engelsk liga best og da har det bare blitt slik at jeg heier på England og håper de lykkes i mesterskap. Elsker engelsk fotball-kultur :)

 

Italia var faktisk mitt aller første lag, til og med før Liverpool. Så har en liten forkjærlighet for dem. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Har 2 lag som jeg har et ekstra godt øye til;

 

1. Først og fremst alltid ENGLAND - Three Lions video for å komme i stemning, ah, funker hver gang. Men, hvis de ryker...

2. Italia :love:

Hvorfor?

Hvorfor hva da?
Hvorfor velger du England ovenfor andre lag?

Fordi jeg liker engelsk liga best og da har det bare blitt slik at jeg heier på England og håper de lykkes i mesterskap. Elsker engelsk fotball-kultur :)

 

Italia var faktisk mitt aller første lag, til og med før Liverpool. Så har en liten forkjærlighet for dem. :)

Hva mener du med"fotball kultur"? Hvordan de spiller fotball eller hvordan tilskuerne oppfører seg?

 

Meksikansk og Jamaica fotball kultur erfarer jeg som veldig morsomt mens amerikansk fotball kultur er mer lik det engelske

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Har 2 lag som jeg har et ekstra godt øye til;

 

1. Først og fremst alltid ENGLAND - Three Lions video for å komme i stemning, ah, funker hver gang. Men, hvis de ryker...

2. Italia :love:

Hvorfor?

Hvorfor hva da?
Hvorfor velger du England ovenfor andre lag?

Fordi jeg liker engelsk liga best og da har det bare blitt slik at jeg heier på England og håper de lykkes i mesterskap. Elsker engelsk fotball-kultur :)

 

Italia var faktisk mitt aller første lag, til og med før Liverpool. Så har en liten forkjærlighet for dem. :)

Hva mener du med"fotball kultur"? Hvordan de spiller fotball eller hvordan tilskuerne oppfører seg?

 

Meksikansk og Jamaica fotball kultur erfarer jeg som veldig morsomt mens amerikansk fotball kultur er mer lik det engelske

 

Både óg.

Lenke til kommentar

Må det være en grunn i det hele tatt? Du er jo ikke interessert i å vite noe om de andre landene, kun USA. Det virker nesten som om du er ute etter å "ta" de som har det landet på lista. Ja man er jo tydeligvis anti-amerikansk også om man ikke vil at USA skal vinne VM.

Det finnes alltid en grunn til hva en mener. Det finnes utallige årsaker som kan bli fascinerende. Det som er intersannt med USA er at USA er en klar underdog med lite sjanse men fryktes likevel og settes på samme lista som fotball supermakter

 

Enten USA er arrogante, ignorante eller begge deler. De spiller ikke bra fotball! Nei, de spiller bra fotball, de skal ødelegge sporten

 

Slik har flere sagt

 

Fascinerende !

Lenke til kommentar

Jeg vil vel ikke påstå at USA kan settes høyt på lista sammen med supermakter som Brasil, Spania, Tyskland o.l..

 

Synes heller de passer sammen med de nest beste som Ghana, Tsjekkia, Russland o.l..

 

Selv håper jeg at USA gjør det bra, men egentlig ikke på bekostning av verken Tyskland eller Ghana i den gruppen...

Lenke til kommentar

Jeg vil vel ikke påstå at USA kan settes høyt på lista sammen med supermakter som Brasil, Spania, Tyskland o.l..

 

Synes heller de passer sammen med de nest beste som Ghana, Tsjekkia, Russland o.l..

 

Selv håper jeg at USA gjør det bra, men egentlig ikke på bekostning av verken Tyskland eller Ghana i den gruppen...

Jeg påstår ikke at USA settes høyt på lista blant fotball makter. Det er det som er ganske merkelig, flere setter USA høyt på lista som de ikke ønsker å vinne vm, når deres lista inkluderer andre ekte supermakter

 

Når et svakt lag gjør bra i vm blir det ofte at mange støtter dem fordi de vill at noen andre enn de supermaktene gjør bra. Paraguay, Jamaica, sør Korea får mange som støtter dem av den grunn

 

Middelmådig USA fikk ikke dette støtte, selv om det var et svakt lag. Fascinerende

 

Det var en britisk journalist som uttrykte dette best når USA var i kvartfinalen i 2002

 

"Damn, they are Getting good at this, they are going to destroy football!"

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

 

Jeg vil vel ikke påstå at USA kan settes høyt på lista sammen med supermakter som Brasil, Spania, Tyskland o.l..

 

Synes heller de passer sammen med de nest beste som Ghana, Tsjekkia, Russland o.l..

 

Selv håper jeg at USA gjør det bra, men egentlig ikke på bekostning av verken Tyskland eller Ghana i den gruppen...

Jeg påstår ikke at USA settes høyt på lista blant fotball makter. Det er det som er ganske merkelig, flere setter USA høyt på lista som de ikke ønsker å vinne vm, når deres lista inkluderer andre ekte supermakter

 

Når et svakt lag gjør bra i vm blir det ofte at mange støtter dem fordi de vill at noen andre enn de supermaktene gjør bra. Paraguay, Jamaica, sør Korea får mange som støtter dem av den grunn

 

Middelmådig USA fikk ikke dette støtte, selv om det var et svakt lag. Fascinerende

 

Det var en britisk journalist som uttrykte dette best når USA var i kvartfinalen i 2002

 

"Damn, they are Getting good at this, they are going to destroy football!"

 

 

Synes overhodet det ikke er rart at folk ikke støtter USA i fotball VM.

 

Ikke at jeg har noe imot landslaget deres, og synes det er fint at sporten har blitt mer populær der borte også. Men håper heller at vi får se et underdoglag som gjør det bra fra Afrika eller Asia, eventuelt mindre fotballnasjoner fra Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...