The Little Lucid Moments Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hvis man drikker veldig mye sterk kamillete, kan man bli nedsløvet? Hvor mye, i såfall? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 Prøv. Will do! Syns den er tam på smak uansett, så skal bruke mange poser. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Btw, hele poenget med kamillete er jo å bli nedsløvet, så svaret bør jo helst være ja. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 Btw, hele poenget med kamillete er jo å bli nedsløvet, så svaret bør jo helst være ja. Enig i at det er poenget, spørsmålet er vel hvor kraftig det virker... ta f.eks. psykofarmaka, det er jo ikke alltid sånn at høyere dose gir mer sedasjon. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Valerina har ihvertfall en maks-dose (rundt 3-5) tabletter og selv om man tar mer blir man ikke mer sløvet. Du får lage den høykonsentrert, Høykonsentrert. Endret 14. mai 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 Valerina har ihvertfall en maks-dose (rundt 3-5) tabletter og selv om man tar mer blir man ikke mer sløvet. Du får lage den høykonsentrert, Høykonsentrert. Hehe. Forsøket verdt. Hadde Truxal tidligere, men er ikke så glad i den. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 Valerina har ihvertfall en maks-dose (rundt 3-5) tabletter og selv om man tar mer blir man ikke mer sløvet. Du får lage den høykonsentrert, Høykonsentrert. Takk for svar. Putta oppi rooibos og. Skal være beroligende det også. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg aldri sett noen dokumentasjon på at rooibos er er beroligende. Jeg mistenker at det er "beroligende" bare fordi det ikke inneholder koffein, og fordi varme drikker er beroligende. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg aldri sett noen dokumentasjon på at rooibos er er beroligende. Jeg mistenker at det er "beroligende" bare fordi det ikke inneholder koffein, og fordi varme drikker er beroligende. Godt mulig det altså. Jeg bare leste på pakka. Men er skeptisk selv. Men bør vel ikke virke motsatt... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 Ved å putte oppi rooibos ser teen mye mer appetittelig ut, i det minste. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 Kanskje jeg skulle spise det som er inni teposen? Kamilleteposen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Bare ikke spis selve posen. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 Bare ikke spis selve posen. Men hvis jeg blander innholdet med grovt salt, så kan jeg snuse det... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 OK, jeg er klar til å gi min rapport. I tilfelle noen er interessert. 15 poser med kamillete + 2 poser rooibos, det har 0 effekt. Er kanskje litt tyngre/avslappet i kroppen, men det har 0 effekt på psyken ass. Hva gjør jeg neste gang? En hel eske, på 25 poser? Koster bare 40 kr. Det blir 1200 i måneden. Helsekost ass, det er bare svindel. Ser ikke for meg at Valerina funker heller, og ikke skal man kombinere slikt med reseptbelagte legemidler heller. Selv kamille gir muligens interaksjoner, ser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå