Bruker-158599 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Jeg skjønnte ikke hva du ville utpå i nederste avsnitt! Tror Nasciboy mener at du burde skille deg litt ut hvis du starter et bakeri. Dine produkter burde skille seg litt ut, slik at kundene går til deg. Offtopic: skjønner fortsatt ikke hvordan du klarer å skrive 10 og ikke 9. Det er to tall i 10, ett i 9, og disse er ikke ved siden av hverandre. Hvis ikke du skriver på noe annet en pc så klart, men det får jeg heller ikke til å stemme. Ikke at det gjør noe Endret 19. mai 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
Neburlo Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Haha men jeg skriver på en mobil! Og tallene går faktidk bare opp til 9 ogdå kommer 0 etter det. Altså et helt vandlig tastatur! Vet selv ikke hvordN jdg klsrte å rote til det! Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Haha men jeg skriver på en mobil! Og tallene går faktidk bare opp til 9 ogdå kommer 0 etter det. Altså et helt vandlig tastatur! Vet selv ikke hvordN jdg klsrte å rote til det! Da så Ønsker deg lykke til videre. Søk på resturant og matfag. Lev ut drømmen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå