karlfr Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Sett at de selger det til blandt annet Ipod'en. En liten ting som sender Fm signaler som gjør det mulig å stille inn radioen i f.eks bilen til en angitt frekvens og høre på det som du spiller i fra Ipoden. Noen som veit noen tilsvarende til andre enheter enn Ipod. Veit jeg har sett noen generelle sånn til sanlgs på Qxl men finner det ikke der nå lenger! Alle tips mottas med stor takk Lenke til kommentar
3650 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 har du søkt på ebay.com? det er mange der... Lenke til kommentar
carwash Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Disse er vel strengt tatt ikke lov å selge i norge, men jeg har sett iTrip'en (den heftige designet for ipod) på eplehuset i trondheim til den nette pris av 699,- Da er det nesten bedre å satse på ebay.com, husk bare at om varen koster mer enn 200 kroner må du legge til moms og gebyr. Mvh. Simen A. Farstad Lenke til kommentar
ojb Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvis du kan litt om elektronikk skulle det ikke være så veldig vaskelig å bygge en selv. Bare søk litt så tror jeg du finner skjemar osv.. Lenke til kommentar
Bro Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Carwash: har du noe anelse hva denne mumsen og portoen kommer på? har sett en slik fm-sender på en amerikansk nettside, koster litt over 200 kr tror jeg. Er det 24% mums og porto på Hvor mange kr?? Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg vet hvor dere kan kjøpe en FM sender som kan brukes i alle musikk spillere... den kan få's kjøpt hos www.officeline.no Søk etter "iRock" på webshoppen demmes... så finner dere den. Den koster 434kr. Selv har jeg kjøpt en iTrip til iPoden min og her ganske fornøyd med den =) Dere må trykke på "Søk" knappen når dere har tastet in irock, hvis dere i stedenfor trykker på "Enter" så vil ikke siden søke etter noe i det hele tatt. Forøvrig så kan dere se hva iRock er på denne linken: http://www.myirock.com/players/irock400fm.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå