Kviknegutten Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Er det noen lyddempere å anbefale? Som ikke koster mye. Normal pris, Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hausken sine lyddempere har et godt rykte på seg. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Kommer litt an på kaliber, våpentype, sikte og bruksområde. Lenke til kommentar
Kviknegutten Skrevet 16. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2014 Har 30-06. Og vurdere og investere i den nyeste ATEC demperen, Carbon deperen Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg ville tenkt meg litt om der. fordel: lett, pen og se på. bakdel: kostbar! Carbon er ikke et varmeledende stoff. Det vil da si at carbonen isolerer varmen inne i demperen med det resultat at du ikke kan skyte mer en 8-10 skudd før du må la den kjøle seg ned til romteperatur igjen. Carbon er også et stoff som bare er sterkt en vei og ikke som f.eks. stål som er like sterkt alle veier. Det som da kan skje er at om du faller/sitter på demperen, så knekker den. Og jeg tviler på at den demper noe bedre en standard demper. Men bevares den er jo tøff å se på. men du kan jo kjøpe en vanlig demper og så gjøre dette. Lenke til kommentar
inkasso Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hausken og A-Tec er gode greier. Anbefaler en sving innom kammeret.no for erfaringer og anmeldelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå