1245112654122755325882462 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det er ganske vanlig å sette dem bort for foring, la hestegale jenter fore dem en stund er jo noe mange gjør slik at dem slipper vinterstellet selv da dem gjerne ikke bruker hesten selv. Så den verisjonen kunne nok jeg ha kjøpt. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg har hatt hesten siden 4.januar, og har ikke hørt noe fra forrige eier på den tiden annet enn nå. Han har hele tiden halt ut med å sende pappirene på hesten. Han påstår at han ikke har gitt bort hesten, men at den er satt bort på for. Har du noe som helst dokumentasjon på kommunikasjon mellom deg og eier? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg har hatt hesten siden 4.januar, og har ikke hørt noe fra forrige eier på den tiden annet enn nå. Han har hele tiden halt ut med å sende pappirene på hesten. Han påstår at han ikke har gitt bort hesten, men at den er satt bort på for. Nå vil han ha den tilbake uten noen spesiell grunn annet enn at det er han som står som eier og da bestemmer over hesten.Dersom han faktisk har gitt den bort er det irrelevant hva papirene sier. Men det kan selvfølgelig være at han egentlig mente å la deg ha hesten på for, da må man se på hva som faktisk ble kommunisert dere i mellom i tiden rundt 4. januar. Finnes det noen skriftlig dokumentasjon, enten i form av eposter dere mellom eller en annonse? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå