joachimhel Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 noen som vet om en nettside som legger har opplæring i eclipse/java eller vet om en bedre opplærings måte... har prøvd youtube men vil heler ha opplæringa i skrift form Lenke til kommentar
joachimhel Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 noen som vet om en nettside som legger ut opplæring i eclipse/java* Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hvis du vil ha det i skriftform, hva med å kjøpe en lærebok? Lenke til kommentar
joachimhel Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 takk for tipse Sampson. skal se om jeg finner en bok som jeg kan begynne med Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 takk for tipse Sampson. skal se om jeg finner en bok som jeg kan begynne med Brukte denne for java på NTNU: Cay S. Horstmann, Big Java International Student Version Fourth edition Lenke til kommentar
Piquet Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Hvis du vil ha videoforelesninger så anbefaler jeg Stanford Engineering. De har lagt ut en god del forelesninger om java og programmering som er av høy kvalitet. Litt gammelt og går litt treigt men veldig bra. se http://see.stanford.edu eller programming methodology serien på youtube. Edit: gikk litt kjapt der ;D ser du vil ha skriftlig form. Endret 30. mai 2014 av Piquet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå