Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Husker ikke hva hun het?

Anbefalte innlegg

jo, Dagen startet med at jeg satt på banen på vei til skolen. så kom det en jente som satte seg og begynte å snakke med meg, kjente henne igjen (møtte henne med skole tur til et eller annet sted uten for Oslo, det var liksom blandings reise med masse folk fra forskjellige klasser og linjer ) ... men husker ikke navnet hennes... litt sånn frustrerende, Det verste med det hele er at hun HUSKER NAVNE MITT! så ja kjenner meg spesielt fuckt og slem siden jeg ikke husker navnet hennes...

Noen tips til å finne ut navnet hennes?

Har tenkte å gå å spørre om navnet hennes men virker helt jævlig slemt å bare, Jo hva heter du?

Endret av Karwan.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dra frem mobilen neste gang med facebook, og spør om hun kan legge seg selv til? Eller spør felles venner om hva hun heter?

Hadde han gjort inntrykk på henne hadde hun nok for lengst lagt han til på facebook.... :-P

Gjorde tydeligvis godt nok inntrykk ettersom hun husket navnet hans.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Dra frem mobilen neste gang med facebook, og spør om hun kan legge seg selv til? Eller spør felles venner om hva hun heter?

Hadde han gjort inntrykk på henne hadde hun nok for lengst lagt han til på facebook.... :-P

Gjorde tydeligvis godt nok inntrykk ettersom hun husket navnet hans.

Eller dårlig nok. Alt etter som :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har tenkte å gå å spørre om navnet hennes men virker helt jævlig slemt å bare, Jo hva heter du?

Du trenger ikke si det akkurat sånn.

"Dette er litt flaut, men jeg har faktisk glemt navnet ditt."

Dette burde gå helt greit, takler hun ikke det så hadde dere fått større problemer i fremtiden uansett.

Det eneste som kan gå galt er at du ikke skjønner hva hun sier, uansett hvor mange ganger hun sier det (dette kan jo være grunnen til at du ikke husket navnet i utgangspunktet - du hadde egentlig aldri hørt det). Noen ganger er det bare plent umulig å høre hva folk heter.

Lenke til kommentar

Jeg har en genial løsning på dette som jeg har benyttet utallige ganger uten problemer.

Du bare randomly spør henne entusiastisk, hva heter du? Også sier hun navnet sitt så sier du nei, nei jeg mener hva heter du liksom, hele navnet ditt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om noen gjør et dårlig inntrykk, setter du deg ned og snakker med dem igjen?

Merkeligere ting har skjedd.

"Dette er veldig flaut.. Husker ikke navnet ditt.. Når jeg møtte deg var jeg for opptatt med å se på de nydelige øynene dine.." Hadde smelta <3

Nei nei nei!!! Det blir bare alt for klisjè !!

Edit: flettet dobbeltpost, Tvillingsjel

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Det er litt flaut å måtte spørre om navnet igjen også... Kanskje si noe om å være dårlig på navn? Jeg vet ikke. Det blir i alle fall verre jo flere ganger man prater med vedkommende. Har vært der selv. Er dårlig på navn og så møter jeg folk som kan mitt og jeg kjenner igjen ansiktet, men søren om jeg husker hva de het...

Bruker felles venner å si navnet hennes når dere er samlet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...