V. Haugen Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Da er du i så fall en gjennomsnittlig kjernespiller.Spiller du i 22 timer hver uke? 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 wow 1500 days fra det kom til 2013 En mnd med 118t uka ga meg forstoppelse og måtte til legen. 3t hver dag høres snodig lite ut til å være en "gamer" 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 3 timer dagen, er det så mye da? Er jo mindre en hva folk gjennomsnittlig ser på TV. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Syns 22 timer er ekstremt mye. Vil selv kalle meg en "gamer", og spiller da 1-2 timer om dagen, og noe mer i helgene. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg spiller 30-45 timer hver uke :s Syntes ikke det er noe forskjell fra folk som har kontorarbeid foran en PC 7 timer om dagen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 jeg spiller 30-45 timer per uke, syns ikke 22 var så mye... 1 Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Det varierer veldig på hvor mye tid jeg spiller, så er litt usikker på hvor snittet mitt havner. Dog jeg regner med jeg antakelig spiller mer enn 22 timer i uken i snitt.Folk bruker vel i gjennomsnitt 1-2 timer mer på TV, så 22 timer til sammenligning er egentlig ikke så mye. Endret 14. mai 2014 av KurtHakon Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Syntes ikke det er noe forskjell fra folk som har kontorarbeid foran en PC 7 timer om dagen. Eh, bortsett for at det er en JOBB. Greit nok om du er arbeidsledig, men det er ganske patetisk om du driver å spille 7 timer til dagen. 3 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Syntes ikke det er noe forskjell fra folk som har kontorarbeid foran en PC 7 timer om dagen. Eh, bortsett for at det er en JOBB. Greit nok om du er arbeidsledig, men det er ganske patetisk om du driver å spille 7 timer til dagen. Med den avataren og det nicket regner jeg med du synes det er patetisk om man ikke klarer mer? Hva ligger du på? 10-12? Er nok ingen kjerne spiller selv. Men det kan bli noen lange økter i helger 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Syntes ikke det er noe forskjell fra folk som har kontorarbeid foran en PC 7 timer om dagen. Eh, bortsett for at det er en JOBB. Greit nok om du er arbeidsledig, men det er ganske patetisk om du driver å spille 7 timer til dagen. Med den avataren og det nicket regner jeg med du synes det er patetisk om man ikke klarer mer? Hva ligger du på? 10-12? Er nok ingen kjerne spiller selv. Men det kan bli noen lange økter i helger Joda, helgene er jo fine. Er det de er til. Personlig spiller jeg lite nå som jeg blir eldre, blir mer og mer brettspill med venner nå. Dataspill utgjør rundt 4 timer uken. Men jeg bare reagerte at noen sammenligner det å spille på lik nivå å jobbe 7 timer til dagen. Lenke til kommentar
Cinalate Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Kan godt spille 6+ timer til dagen etter klokken 4 på hverdager, og mer i helgene. Kommer helt an på hvilket spill. Kanskje jeg skulle bare telle timene en uke jeg spiller mye og se... 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Joda, helgene er jo fine. Er det de er til. Personlig spiller jeg lite nå som jeg blir eldre, blir mer og mer brettspill med venner nå. Dataspill utgjør rundt 4 timer uken. Men jeg bare reagerte at noen sammenligner det å spille på lik nivå å jobbe 7 timer til dagen. Hehe, ja jeg regna med det Redigert: Så ille er det kanskje ikke. Om man har et yrke hvor man beveger seg mye og er aktiv, kan man tillate seg selv å sitte foran skjermen en del timer på kveldstid... ...Men så var det det sosiale og da... (ikke drei dette over til en sosial online debatt nå ) Endret 15. mai 2014 av Knutgrus Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 3 timer dagen, er det så mye da? Er jo mindre en hva folk gjennomsnittlig ser på TV. Ja ikke sant. Særlig den eldre generasjonen mener spilling er bortkastet tid, mens de selv bruker timevis foran tvn daglig 3 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Håper dei tar med alder, ser ikkje stor overaskelse om dei fårsat er elever/studenter Støre overaskelse om dei har familie ect som klarer og skvise 30+ inn Endret 15. mai 2014 av BonBattery Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Vanskelig å dedikere 3 timer om dagen i gjennomsnitt til gaming når man har jobb og samboer - i hvertfall for meg. Det hender jo at jeg tar meg 3-timersøkter men det er stort sett i helga hvis jeg er hjemme. Når man jobber 8-16, kanskje en handletur etter jobb, lage (sunn) middag (ikke grandis ) - spise - se en episode av sitt favorittprogram på TV'en.... da er det ikke rare tiden til overs. Jeg lurer på om det finnes noe anslag på hvor mange prosent av gamere som karakteriseres som kjernespillere? Det hadde vært interessant å vite :-) Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Minst 6 timer daglig + surfing/youtube/mat innimellom da.Man har så mye tid til overs når man har valgt å ikke involvere seg med kone/barn/helse/søvn. Og alle de jobbpenga som bare venter på å bli investert i nye spill,konsoller,pcer,biler og prostituerte. Thug gaming 4 lyfe. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 22 timer er vel det jeg har spilt på 12 måneder.... Lenke til kommentar
LolzDude Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 wow 1500 days fra det kom til 2013 En mnd med 118t uka ga meg forstoppelse og måtte til legen. 3t hver dag høres snodig lite ut til å være en "gamer" Jaja, ikke alle som sitter hjemme hele dagen foran et repeterende spill. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det var litt kulere da det kom, tilfeldigvis i en periode mellom skole og verneplikt. Det har tapt seg ja, kanskje 100 timer siste året^^ Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) På det meste spilte jeg vel 60t+ i uka, men 20t+ er også endel om du er student (vgs og lavere er ez) eller har jobb. Endret 15. mai 2014 av Occi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg