AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hei! Kjæresten min har det ikke særlig bra. Av og til får jeg hun til å snakke siden hun ikke er så flink å ta opp ting selv. Hun har noe familieproblemer og ting hun har lyst å gjøre men ikke får gjort. Jeg prøver å være der for henne men det er ikke alltid like lett. Hun er vekkreist nå og jeg spurte hun hvor boken hun pleier å notere ting i var. Jeg ante ikke at det stod noe privat i den siden hun ikke har sagt noe eller prøvd å skjule den på noen måte. Midt i boken står det skrevet hvordan hun har det (over 3 sider) og jeg kjente hele verden min kollapse over seg selv for hver linje jeg leste. Det var noe positivt men mest bare om meg. Jeg sitter nå her, dager før hun kommer hjem og ikke vet hva jeg skal gjøre. Hun er det som betyr aller mest for meg, og jeg vil vise henne at verden ikke bare er vond. Jeg har lyst å gjøre noe bra for henne. Jeg skulle gjerne hjulpet henne med å oppfylle drømmer osv, men med min dårlige råd så er det ikke lett. Jeg er 22 og hun er 20. Noen som har noe å komme med? Et eller annet jeg kan gjøre, gjerne noe som tar tid som vil få henne til å glemme alt annet og bare ha det bra? Om så bare for en liten kveld.. Anonymous poster hash: 6d3f4...1d1 Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Alt er jo spørs hvor du bor, hvis du bor i oslo kunne jeg ha hjulpet deg litt ialefall har akkurat likt med en vennine av meg tok henne med på en fin resturang på Tjuvholmen i oslo (Olivia om du lurte på hvilken resturang det var) men som sagt jeg får ikke hjulpet deg så veldig om du bare bor midt ute i møre romsdal liksom. Så et lite spørsmål det negative som stod der var det om deg eller om masse annet? Men noen tips jeg kan gi iallefall er vel en fin middag med et eller annet etterpå ( jeg skulle anbefalt en film funket for meg de siste gangene ) eller tatt en tur ut for eksempel et fint sted rundt hvor du bor hadde kanskje gjort susen med en lang og dyp samtale om hvordan hun har det og at du støtter henne uansett hva også videre, NB! HUSK Å SE HENNE INN I ØYNENE ellers funker det ikke så jævlig bra. Endret 14. mai 2014 av Karwan. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Alt er jo spørs hvor du bor, hvis du bor i oslo kunne jeg ha hjulpet deg litt ialefall har akkurat likt med en vennine av meg tok henne med på en fin resturang på Tjuvholmen i oslo (Olivia om du lurte på hvilken resturang det var) men som sagt jeg får ikke hjulpet deg så veldig om du bare bor midt ute i møre romsdal liksom. Så et lite spørsmål det negative som stod der var det om deg eller om masse annet? Men noen tips jeg kan gi iallefall er vel en fin middag med et eller annet etterpå ( jeg skulle anbefalt en film funket for meg de siste gangene ) eller tatt en tur ut for eksempel et fint sted rundt hvor du bor hadde kanskje gjort susen med en lang og dyp samtale om hvordan hun har det og at du støtter henne uansett hva også videre, NB! HUSK Å SE HENNE INN I ØYNENE ellers funker det ikke så jævlig bra. Har vi ikke restauranter i Møre og Romsdal altså? Endret 15. mai 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Alt er jo spørs hvor du bor, hvis du bor i oslo kunne jeg ha hjulpet deg litt ialefall har akkurat likt med en vennine av meg tok henne med på en fin resturang på Tjuvholmen i oslo (Olivia om du lurte på hvilken resturang det var) men som sagt jeg får ikke hjulpet deg så veldig om du bare bor midt ute i møre romsdal liksom. Så et lite spørsmål det negative som stod der var det om deg eller om masse annet? Men noen tips jeg kan gi iallefall er vel en fin middag med et eller annet etterpå ( jeg skulle anbefalt en film funket for meg de siste gangene ) eller tatt en tur ut for eksempel et fint sted rundt hvor du bor hadde kanskje gjort susen med en lang og dyp samtale om hvordan hun har det og at du støtter henne uansett hva også videre, NB! HUSK Å SE HENNE INN I ØYNENE ellers funker det ikke så jævlig bra. Har vi ikke resturanger i Møre og Romsdal altså? Jo, Men jeg vet ikke om noen uten for oslo liksom... og det er ikke til så stor hjelp fra meg liksom Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Det er ofte sånn at når alt er galt, er en tur på restaurant, eller å hjelpe noen med å oppfylle drømmene deres ikke den rette måten å gjøre det på. Du hjelper ingen ved å fjerne problemer for dem, du utsetter bare det uunngåelige. Du må hjelpe henne med å håndtere problemene sine selv. Man er sjelden trist og lei over lang tid, for alt fordi alt er så galt. Det er fordi man er deprimert. Kanskje profesjonell hjelp er lurt her. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 .Du å bare være der for henne. Snakke med henne, men ikke tvinge henne til å prate. Hun prater når hun føler for å prate. Vis henne at du er der for henne, vis det med omsorg og kjærlighet. Ikke nødvendigvis en bedre middag. Fine og gode ord hjelper mye mer. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Jo, Men jeg vet ikke om noen uten for oslo liksom... og det er ikke til så stor hjelp fra meg liksom På tide å komme seg en tur ut av byen da tror jeg! Endret 15. mai 2014 av Tvillingsjel Fjernet mye bruk av quoting. Tvillingsjel. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Reise bort sammen trenger ikke å være så dumt, komme seg vekk og få litt nye impulser. Tror dere bør prate sammen og at du bør vise at du er der for henne. Har hun noen å prate med om det hun sliter med? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Dersom hun ikke ønsker å ta det opp ønsker hun tydligvis ikke at du skal hjelpe henne å løse problemene. Move on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå