Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er laser pernament?

Anbefalte innlegg

Når jeg spurte de folka som driver med laser hårfjerning Alexandra sier de at laser, fjerner hår for alltid, permanent altså. Men nå leser jeg innlegg fra leger at laser gir ikke permanent hårfjerning, men heller en redusering på 40-80 %, problemet er nå at hvis jeg forstod riktig, så er det bare en redusering og langvarig effekt i et par måneder eller år. Det er jo jevla kjipt hvis man bruker flere tusen kroner og så er det ikke så langvarig engang, at etter noen månder eller år vokser alt håret på nytt, for å beholde resultatet skal man ta 1 behandling per 4-6 mnd, skal du nå bli avhengig av det..? Andre sier at noen hår dør for alltid, da blir det bare de gjenstående hårene som vokser ut, det hadde vært greit om noe hår dør for alltid, men når jeg leser at det ikke er permanent så føler jeg meg at jeg blir lurt.

Anonymous poster hash: 6b663...c98
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan blekie det så klippe det =) Sparer deg for penger!

Jeg prøvde å bleke et par ganger, første gangen ble det veldig fint, men så ble det bare dårligere og dårligere, nytt hår vokste med en gang, funker ikke for min del,...

Anonymous poster hash: 6b663...c98

Anbefaler deg å dra til en hudpleieklinikk :) Du får bedre hjelp hos dem enn her! Lykke til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...