JackDuk Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Siden det er fult av religions parodier osv, så tenkte jeg å lage en omvendt regel . Jeg tenkte å putte den i humor kategorien, men siden den har kontroversielle sider med livssyn, så tenkte jeg å putte den på Prekestolen. Her er det jeg fant. Syns den første er best! http://www.youtube.com/watch?v=slKULc8W7lM Let me know what you think. Endret 14. mai 2014 av JackDuk 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Den andre var morsom. De andre skjønte jeg ikke... 1 Lenke til kommentar
JackDuk Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Den andre var morsom. De andre skjønte jeg ikke... Om du googler image dette "I am euphoric. Not because of any phony god's blessing, but because i am enlightened by my own intelligence" Så finner du en haug med bilder. Kanskje litt lett humor men effektivt Edit: Fant en annen en. Denne er konge! Endret 14. mai 2014 av JackDuk Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Takk for videoene, men jeg synes vel ikke de var så morsomme. Eller var det meningen at morsomhetene lå i forsøkene på å være morsom? Til den siste videoen vil jeg si at det er ikke er morsomt at ateister må fortelle barn at ingen Gud er glade i dem. eller passer på dem. Eller mente du jeg skulle le av publikum for at de lo av dette? Jeg føler større impuls til å le av disse forsøkene på å latterliggjøre ateister enn å le av ateister. Jeg likte derimot kritikken av ateister som bare snakker nedsettende om religiøse mennesker og tror at denne handlingen løfter dem over den gemene religiøse hop. 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Grunnen til at det ikke er morsomt er at så totalt bommer på hvem/hva ateister er. Vet at det er artig å konstruere en stereotype som er nesten like dust som det man hører fra faktiske religiøse/leser i religiøse skrifter, men det eneste som treffer er at reddit ateister som ikke gjør annet enn å bashere religiøse er tullinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå