Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sykt mye hår på legger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

er du en jente? hvis det burde du barbere det, hvis du er av de andre kjønnet burde du la det være, det sist nevnte kjønn skal ha litt mindre hår enn apekatter

Lenke til kommentar

Jeg hadde også veldig mye hår på leggene da jeg var "liten". Som 14-åring hadde jeg like mye hår på leggene som jeg har i dag. I dag så har dog håret emigrert oppover også, så jeg har hår andre steder også enn bare på beina. Men det er vel ikke helt relevant... Poenget mitt er at jeg også barberte leggene mine en gang da sommeren kom. Men det ble bare den ene gangen. Hvorfor? Fordi kameratene mine rett ut spurte meg hvorfor jeg gjorde det, de var jo misunnelige og ville også ha hår og kunne ikke skjønne hvorfor jeg ville barbere det bort. Også stakk det etterpå da.

Nei, du. Ta vare på hårene dine så tar håret ditt vare på deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Et godt alternativ er å trimme det, kjøp barbermaskin hvor du kan justere hvor nærme huden den skal klippe. Så setter du den godt ut og drar den mot hårene :)

Lenke til kommentar

Et godt alternativ er å trimme det, kjøp barbermaskin hvor du kan justere hvor nærme huden den skal klippe. Så setter du den godt ut og drar den mot hårene :)

Hei gutt 15, jeg har samme problem , er 20, vil liksom at man skal se litt muskler og hud, og ikke bare hår. Det er plagsomt, men om sommeren blir jeg så brun og fin at da blir leggene mine fine, barberer de for en eller 2 uker siden, pleier å bruke en sånn liten kam og saks så går jeg gjennom og trimmer håret på beina, det funker . .Men lurer på doge sin tips, hvilken barbermaskin hvem som helst? vil gjerne kjøpt meg en sånn, tro meg de fleste gutter trimmer hårene på leggene på en eller annen måte.

Anonymous poster hash: 2090f...f17

Lenke til kommentar

Jeg hadde anbefalt å bruke epilator eller voks, da vokser håret fint ut , og ser mindre ut, samtidig kan du ta laser et par ganger på beina , prøv å få et tilbud på 1500 kr, et par behandlinger du vil se at håret reduseres. Ellers så går det helt fint å trimme det.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden ønsker du å fjerne det? Det er da ikke mye en gang. Greit nok, det er ikke alle andre som har like mye hår i en alder av 14, men det er da knapt et problem?

Kam og trimming av hårene på beina, og at dette er noe de fleste gjør?!

Mulig jeg er for gammel, med mine 25år, men det var en lærer som brukte kam på kropshår på ungdommskolen, og det var noe av det mest latterliggjorte på skolen. Og det å barbere beina klassifisertes nok raskt som rimelig "homoseksuelt" og kleint.

Har ting virkelig forandret seg så mye på 10år?

Lenke til kommentar

Hei, meg igjen. Ja jeg er gutt. Det er sykt mye, folk reagerer sykt når jeg drar buksa opp litt. Har aldri vist til jenter, for de kommer bare til å reagere på en ekkel måte. Det er egentlig vist veldig dårlig på det bildet jeg la ut. det er faktisk mer enn det. Jeg syns jeg burde vokse det egentlig, slik at jeg slipper og få kommentarer, og jeg bryr meg egentlig om folk sine meninger om at jeg er homo hvis jeg vokser det vekk.. jeg vil kunne ha på meg shorts på stranda og ikke bukse.

Anonymous poster hash: cdae5...25e
Lenke til kommentar

Om du sier at du er aktiv syklist og sykler mye er det godtatt å shave leggene :) :)

Sykler ikke. Vil bare ha det vekk slik at jeg kan gå på stranda uten å bli sett ned på. Pappa og mamma vet at jeg har dor mye og for noen dager siden mente pappa jeg brukte stoffer pga. Unormale extremt lange tykke hår på leggene. Fetteren min sier at det er unormalt mye. Alle som har sett leggene mine kommenterer på en negativ måte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hei gutt 15, jeg har samme problem , er 20, vil liksom at man skal se litt muskler og hud, og ikke bare hår. Det er plagsomt, men om sommeren blir jeg så brun og fin at da blir leggene mine fine, barberer de for en eller 2 uker siden, pleier å bruke en sånn liten kam og saks så går jeg gjennom og trimmer håret på beina, det funker . .Men lurer på doge sin tips, hvilken barbermaskin hvem som helst? vil gjerne kjøpt meg en sånn, tro meg de fleste gutter trimmer hårene på leggene på en eller annen måte.

http://forums.watchuseek.com/attachments/f2/500592d1314358575-braun-watches-00290795.jpg

En hvilke som helst med sånn blå sak som du ser på toppen.

Høres ut som trimming er det beste, og ingen trenger å vite noe om det :D

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

http://forums.watchuseek.com/attachments/f2/500592d1314358575-braun-watches-00290795.jpg

En hvilke som helst med sånn blå sak som du ser på toppen.

Høres ut som trimming er det beste, og ingen trenger å vite noe om det :D

men kan man tynne det ut da?

Lenke til kommentar

Jeg fikk hår på leggene som 12-åring. Jeg la ikke merke til det selv, det var begeistring fra jentene på skolen som gjorde meg oppmerksom på det. Det er mitt generelle inntrykk at kvinner foretrekker at menn er behåret.

Hvis du ikke er homo, syklist, svømmer eller kroppsbygger, vil jeg *ikke* anbefale at du vokser eller barberer helt ned. Stuss det med en slik barbermaskin som doge linket til.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Noen? Kan man tynne det ut og hva må man kjøpe for å gjøre det? Er det ikke bedre å vokse?

Selvfølgelig kan du tynne ut, det var jo hele poenget. Hvis du vokser ser du homo ut igjen..

Lenke til kommentar

Noen? Kan man tynne det ut og hva må man kjøpe for å gjøre det? Er det ikke bedre å vokse?

Selvfølgelig kan du tynne ut, det var jo hele poenget. Hvis du vokser ser du homo ut igjen..

Men kommer det ikke ut mer hver gang det gror? Poenget med ele greia er at jeg skal slippe å få tykkere hår hver gang det begynner å gro....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Men kommer det ikke ut mer hver gang det gror? Poenget med ele greia er at jeg skal slippe å få tykkere hår hver gang det begynner å gro....

Nei. kanskje 0,05 mm, ikke for hver gang men totalt.

Lenke til kommentar

Hei gutt 15 har for mye hår på leggen og spesielt bak låra. Det er helt sykt

Jeg lurer bare på åssen jeg kan fjerne dette. Tenker å vokse det før sommeren kommer, men vil ikke folk kalle meg homse og sånn da? Legger igjen et bilde

Ekte mannfolk skal være hårete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...