Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gifte seg med en ikke norsk statsborger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg kan se så er det dette som gjelder:

http://www.udi.no/Ord-og-begreper/krav-til-inntekt-i-familieinnvandringssaker/

Inntekt 246 136 kroner før skatt i 2013 , jeg syns jeg hørte at den nye regjeringen vil øke den med 3-350 000 '? Da kommer folk til å protestere--

Før skatt det helt latterlig , ikke at jeg kommer til å få noen problemer med å skaffe meg det, men jeg er student nå... for se hva den spesielle unntak står for

UDI vil alltid vurdere om det er helt spesielle forhold i saken (særlig sterke menneskelige hensyn) som gjør at søkeren kan få oppholdstillatelse selv om referansepersonen ikke har nok inntekt.

Anonymous poster hash: 9a836...371

Lenke til kommentar

Skulle det være etter skatt eller?

http://www.nrk.no/valg2013/frp_-ma-tjene-over-426.000-1.11218881

Spesielle unntak kan du nok se langt etter.

Hvilket land kommer vedkommende fra og snakker vedkommende godt engelsk?

ei jente skal gifte seg med en som bor i Kosovo hun Siv Jensen kan dra til helvete med kravet hennes på 400+ 'Mange som finner partner i utlandet.

Lenke til kommentar

Kravet er jo der nettopp for å forhindre import av nye innvandrere som ikke tilfører noe til samfunnet. Husk at en innvandrer som kanskje ikke ha noe spesiell kompetanse verken faglig eller når det kommer til språk vil koste det norske samfunnet masse penger. Hva forventer du? Åpne sluser?

Det at regjeringen ønsker å heve inntektskravet er noe som burde vårt gjort for lenge siden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det finnes unntak fra kravet om økonomisk forsørgelse, blant annet hvis du har vært student. Står det på den artikkelen fra NRK. Norske statsborgere som gifter seg med utlendinger har all rett til å forenes nå ser at den eneste partiet FRP som står for "for rasisme politikk" de vil bare gjøre livet til ikke etniske norske vanskelig. Snart blir det nok utlendinger i Norge at de alle kommer til å delta politisk hvis det skulle påvirke samfunnet. Da kan FrP glemme å delta. Takk og lov at KrF og venstre ikke følger FRP sin eksempel. Har du først tillatt noen å bosette seg i Norge og de har fått statsborgerskap da skal få all rett til å hente kone og barn. I mange tilfeller vil De bare hente kona eller mannen sin, h pakkiser ødelegger her med deres tvang ekteskap, men skal vi andre lide for det. Si meg en ting i verd e som har bare gode sider ved seg. At noen kan utnytte systemet bryr jeg meg ikke om. Tar du noen imot i hånda kan du ikke etterpå snu ryggen til personen. Thats life. De fleste skaffer seg jobber og etablerer seg fint i det norske samfunnet, men samtidig er det ikke somalierne sin skyld at de er på NAV hele gjengen nesten fordi ingen ansetter dem, kvaliteter hva faen kvaliteter vil du ha fra tredje verden eller tidligere kommunistiske land. Mennesker som ofte kommer fra steder de har blitt undertrykt eller fattige strøk da er det norske samfunn å utdanne disse og gi de praksis og kurser men alt går gjennom kjennskap alle ansetter venner og folk de kjenner, å bli en butikkmedarbeider har blitt så vanskelig det siste hvis du ikke kjenner noen innenfra eller har kontakter. All de nordmennene etniske som er på NAV ingen snakker om dem tro meg det er de som utgjør den største gruppen på NAV fordi hele gjengen tar fri eller skader seg på jobb. Eller orker ikke å jobbe, vil bare Chille . Alle ting har fordeler og utlemper .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...