Gå til innhold

De som selger ps4

lion33

Anbefalte innlegg

De som selger PS4 sin har de kjøpt den i Norge? Den eneste måten du kan skaffe deg PS4 nå er ved å bestille på nettet, man kan jo ikke kjøpe den på butikken..Er det lurt å kjøpe en brukt PS4? spare et par hundre lapper, eller kjøpe en helt ny til 3790 i juni ?

Kan man forvente at folk kommer til å selge sine PS4 billigere når den er tilgjengelig i butikk også?

Endret av lion33
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart den blir billigere når etterspørselen avtar. Det sier seg selv. Selvsagt er det alltid tullekuker som lever i sin egen boble og setter fantasipriser, men er man halvveis oppegående nok gjennomskuer man slikt.

Finner du en PS4 på lager til prisen du oppgir ville jeg slått til. Da vet du hva du kan forvente å få. Folk plasserer og behandler utstyr så forskjellig, og det er ikke alltid heldig for eier nr. 2. Sørg ihvertfall for at kvittering er på plass ved brukt kjøp.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Klart den blir billigere når etterspørselen avtar. Det sier seg selv. Selvsagt er det alltid tullekuker som lever i sin egen boble og setter fantasipriser, men er man halvveis oppegående nok gjennomskuer man slikt.

Finner du en PS4 på lager til prisen du oppgir ville jeg slått til. Da vet du hva du kan forvente å få. Folk plasserer og behandler utstyr så forskjellig, og det er ikke alltid heldig for eier nr. 2. Sørg ihvertfall for at kvittering er på plass ved brukt kjøp.

Kunne kjøpt en PS4 2 Kontroller, spillet ghost call of duty..Var ei kjerring som solgte.. burde slått til..men samme shit.. tror jeg kjøper bare en ny og grei fra butikken, i juni ,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...