Gintoki Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 – Det viktigste er å by på en fantastisk nestegenerasjonsopplevelse, sier Ubisoft. Slik yter Watch Dogs på Xbox One og PlayStation 4 Å alikevel kjører dem verken på 1080p eller 60 fps xD Er ikke akurat neste gen om dem kjører samme oppløsning eller samme AA som prev gen Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 For det er jo ikke fem øre og tjene på de piratkopierene tyvene uansett! Steam gjorde det der litt bedre... Det er en haug med piratkopierende tyver på xbox360 og ps3 også - det er bare litt vanskeligere å få til. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Mente jeg kommentert her tidligere, men men. NextGen konsollene virker jo å være utdaterte før et halvt år er gått. Sa det når spesifikasjonene ble annonsert at jeg ikke synes det holdt. De klarer ikke kjøre dette engang hverken med en respektabel oppløsning eller framerate. Glad jeg stod over kjøp av ny konsoll. Det virker ikke som de er utdaterte. De er utdaterte. Men som jeg sa: Man får hva man betaler for. Skal være passe optimistisk om man tror man får noenlunde oppdatert ytelse når hele konsollen koster nesten halvparten av et high-end skjermkort til PC. Husk også at pc spill er mye billigere enn konsoll spill om du handler fra rett plass. Så med tid så vil du spare veldig mye penger. Hvor mye spart samenlignet med prisforskjellen fra pc til konsoll kommer da selvsagt ann på hvor mange spill du kjøper. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Eg fattar ikkje kor vanskeleg det skal vere å skjønne at bildefrekvensen faktisk er ein essensiell del av opplevinga. 30 fps er fullstendig uakseptabelt og hadde rasert hele spillopplevelsen for meg.Riktignok er det helt greit i "platform-games". Selv 60fps er irriterende dårlig. Husker hvor stor forskjell det var da jeg gikk over fra CRT monitor til LCD monitor som hadde elendige 60fps som begrensning. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 For det er jo ikke fem øre og tjene på de piratkopierene tyvene uansett! Steam gjorde det der litt bedre... Det er en haug med piratkopierende tyver på xbox360 og ps3 også - det er bare litt vanskeligere å få til. Med prisutviklingen på PC spill, så tror jeg ikke piratkopiering er så utbredt lengere. Piratene går dessuten glipp av Multiplayer delen som flere og flere spill har. Har hendt at jeg har piratkopiert spill for å teste ut om det er noe for meg, er spillet bra så kjøper jeg det så da har jo utvikleren tjent penger de kanskje ikke hadde tjent ellers. Finnes jo knapt demoer som de hadde back in the old days, så ser ingen annen løsning å jeg tror det er mange som gjør det på samme måte. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Det er for lengst bevist at de som piratkopierer mest også bruker mest penger på legalt innhold. Argumentet om at piratkopiering ødelegger for industrien er eldgammelt og holder ikke vann lengre. Lager de gode spill selger de godt, så enkelt er det. Piratkopiering på Internett er i og for seg den beste typen jungeltelegraf som finnes. Det er det likevel mange som ikke klarer å forstå. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Lager de gode spill selger de godt, så enkelt er det. Nåja. Lenke til kommentar
Dr_Monsngod Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll Hilsen PC MASTER RACE! *host*thelastofus*host* Gå tilbake til LoL lille venn. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll Hilsen PC MASTER RACE! Synes nå fremdeles det er ganske så digg å sitte i sofaen meg ps4 kontrolleren i hendene jeg da...! Kontra å sitte på en kontorstol bak PC-skjermen. Men, nå spiller jeg så lite ansett at det ikke gjør så mye. Viktigste er at man har det morro når man spiller. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Hvorfor? Det er legitimt å mene at spillbransjen hadde vært bedre uten konsoller, jeg mener det personlig, disse låste plattformene har på sikt skadet spillbransjen. Men det er uansett ikke det samme som vi snakker om, man kan jo både mene at konsoller er dårlig for bransjen, og eie konsoller, eller mene de er bra og være en spillentusiast med kun PC. AtW AtW Konsollene er vel strengt talt "Pengemaskinene" som trengs for å drive spillbransjen, så svar meg på hvordan de har skadet den? Er vel ganske lite gjennomtenkt av deg å si at konsollene har skadet spillbransjen, da de faktisk (i stor grad) driver hele dritten.... Konsoller gjør jo spill tilgjengelige for masser av spillere (kunder) som ellers aldri hadde orket å kjøpe seg en dyr stasjonær gamer pc, og da aldri heller hadde kjøpt spill (som det jo koster penger å utvikle). Altså, konsoller er en enormt stor pengemaskin for spillutviklere, med andre ord gull verd i spillbransjen, da det åpner for et mye større marked og mye større penger. Og konsoller er jo en glede for alle de som ikke vil punge ut for rådyre datamaskiner. Endret 15. mai 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll Hilsen PC MASTER RACE! Synes nå fremdeles det er ganske så digg å sitte i sofaen meg ps4 kontrolleren i hendene jeg da...! Kontra å sitte på en kontorstol bak PC-skjermen. Men, nå spiller jeg så lite ansett at det ikke gjør så mye. Viktigste er at man har det morro når man spiller. Du kan sitte på stua å spille PC, eller på kontoret å spille konsoll, om det er det du ønsker. AtW 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Konsollene er vel strengt talt "Pengemaskinene" som trengs for å drive spillbransjen? Så er vel ganske lite gjennomtenkt av deg å si at konsollene har skadet spillbransjen, da de faktisk (i stor grad) driver hele bransjen.... Den gjør jo spill tilgjengelige for masser av spillere som ellers aldri hadde orket å kjøpe seg en dyr stasjonær gamer pc. Altså, en enormt stor pengemaskin for spillutviklere. Og en glede for alle de som ikke vil punge ut for rådyre datamaskiner. Det er din påstand, for det første trenger man ikke en "rådyr" datamaskin i dag, for det andre forutsetter du at uten proprietære konsoller hadde resten av markedet vært helt likt, noe som er svært lite sannsynlig. AtW Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) red Endret 15. mai 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Konsollene er vel strengt talt "Pengemaskinene" som trengs for å drive spillbransjen? Så er vel ganske lite gjennomtenkt av deg å si at konsollene har skadet spillbransjen, da de faktisk (i stor grad) driver hele bransjen.... Den gjør jo spill tilgjengelige for masser av spillere som ellers aldri hadde orket å kjøpe seg en dyr stasjonær gamer pc. Altså, en enormt stor pengemaskin for spillutviklere. Og en glede for alle de som ikke vil punge ut for rådyre datamaskiner. Det er din påstand, for det første trenger man ikke en "rådyr" datamaskin i dag, for det andre forutsetter du at uten proprietære konsoller hadde resten av markedet vært helt likt, noe som er svært lite sannsynlig. AtW Klart jeg gjør det smarten! Nå du er så trangsynt at du mener at konsoller har skadet spillbransjen, så må jo jeg stille meg ned til ditt nivå... slik at vi sammen kan kommunisere. Du skjønner vel du også at om man kun hadde hatt datamaskiner, så hadde spillmarkedet vert mindre enn hva det er i dag? Er ikke alle som har interesse av å legge inn nye spill på datamaskinen sin hele tiden vettu lille venn... Folk vil jo gjerne ha ting som er enkelt, så dem slipper å svette forran en datamaskin dagen lang. (til opplysning så har jeg selv en gamer pc...) Men jeg mener vel igrunn at den har "skadet" spillbransjen mer enn hva min PS4 har gjort, i form av piratkopiering av spill etc... Suck it! Endret 15. mai 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Konsollene er vel strengt talt "Pengemaskinene" som trengs for å drive spillbransjen? Så er vel ganske lite gjennomtenkt av deg å si at konsollene har skadet spillbransjen, da de faktisk (i stor grad) driver hele bransjen.... Den gjør jo spill tilgjengelige for masser av spillere som ellers aldri hadde orket å kjøpe seg en dyr stasjonær gamer pc. Altså, en enormt stor pengemaskin for spillutviklere. Og en glede for alle de som ikke vil punge ut for rådyre datamaskiner. Det er din påstand, for det første trenger man ikke en "rådyr" datamaskin i dag, for det andre forutsetter du at uten proprietære konsoller hadde resten av markedet vært helt likt, noe som er svært lite sannsynlig. AtW Klart jeg gjør det smarten! Nå du er så trangsynt at du mener at konsoller har skadet spillbransjen, så må jo jeg stille meg ned til ditt nivå... slik at vi sammen kan kommunisere. Du skjønner vel du også at om man kun hadde hatt datamaskiner, så hadde spillmarkedet vert mindre enn hva det er i dag? Er ikke alle som har interesse av å legge inn nye spill på datamaskinen sin hele tiden vettu lille venn... Folk vil jo gjerne ha ting som er enkelt, så dem slipper å svette forran en datamaskin dagen lang. (til opplysning så har jeg selv en gamer pc...) Men jeg mener vel igrunn at den har "skadet" spillbransjen mer enn hva min PS4 har gjort, i form av piratkopiering av spill etc... Suck it! Kan du ikke spare deg for de barnslige hersketeknikkene dine i det aller minste? For det første er ikke ett konsollfritt marked det samme som ett marked med kun datamaskiner, for det andre er det ikke sikkert markedet hadde vært mindre i førstnevnte situasjon, jeg tror det motsatte hadde skjedd, med ett mere åpent marked øker konkurransen, og man hadde fått flere, bedre og billigere spill, og folk hadde spilt mer, i dag fungerer det som om man måtte hatt TV fra en gitt leverandør for å se en gitt kanal, og det tror ikke jeg hadde gitt ett bedre TV-tilbud. AtW 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hva med kabelkanalene? Som er grunnen til at vi har så mange bra tv-serier. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Konsollene er vel strengt talt "Pengemaskinene" som trengs for å drive spillbransjen? Så er vel ganske lite gjennomtenkt av deg å si at konsollene har skadet spillbransjen, da de faktisk (i stor grad) driver hele bransjen.... Den gjør jo spill tilgjengelige for masser av spillere som ellers aldri hadde orket å kjøpe seg en dyr stasjonær gamer pc. Altså, en enormt stor pengemaskin for spillutviklere. Og en glede for alle de som ikke vil punge ut for rådyre datamaskiner. Det er din påstand, for det første trenger man ikke en "rådyr" datamaskin i dag, for det andre forutsetter du at uten proprietære konsoller hadde resten av markedet vært helt likt, noe som er svært lite sannsynlig. AtW Klart jeg gjør det smarten! Nå du er så trangsynt at du mener at konsoller har skadet spillbransjen, så må jo jeg stille meg ned til ditt nivå... slik at vi sammen kan kommunisere. Du skjønner vel du også at om man kun hadde hatt datamaskiner, så hadde spillmarkedet vert mindre enn hva det er i dag? Er ikke alle som har interesse av å legge inn nye spill på datamaskinen sin hele tiden vettu lille venn... Folk vil jo gjerne ha ting som er enkelt, så dem slipper å svette forran en datamaskin dagen lang. (til opplysning så har jeg selv en gamer pc...) Men jeg mener vel igrunn at den har "skadet" spillbransjen mer enn hva min PS4 har gjort, i form av piratkopiering av spill etc... Suck it! Kan du ikke spare deg for de barnslige hersketeknikkene dine i det aller minste? For det første er ikke ett konsollfritt marked det samme som ett marked med kun datamaskiner, for det andre er det ikke sikkert markedet hadde vært mindre i førstnevnte situasjon, jeg tror det motsatte hadde skjedd, med ett mere åpent marked øker konkurransen, og man hadde fått flere, bedre og billigere spill, og folk hadde spilt mer, i dag fungerer det som om man måtte hatt TV fra en gitt leverandør for å se en gitt kanal, og det tror ikke jeg hadde gitt ett bedre TV-tilbud. AtW Hersketeknikker? WTF, kom du ikke på noe bedre? 2 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll Hilsen PC MASTER RACE! Synes nå fremdeles det er ganske så digg å sitte i sofaen meg ps4 kontrolleren i hendene jeg da...! Kontra å sitte på en kontorstol bak PC-skjermen. Men, nå spiller jeg så lite ansett at det ikke gjør så mye. Viktigste er at man har det morro når man spiller. Du kan sitte på stua å spille PC, eller på kontoret å spille konsoll, om det er det du ønsker. 2-0 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll Hilsen PC MASTER RACE! Synes nå fremdeles det er ganske så digg å sitte i sofaen meg ps4 kontrolleren i hendene jeg da...! Kontra å sitte på en kontorstol bak PC-skjermen. Men, nå spiller jeg så lite ansett at det ikke gjør så mye. Viktigste er at man har det morro når man spiller. Du kan sitte på stua å spille PC, eller på kontoret å spille konsoll, om det er det du ønsker. 2-0 Selvfølgelig. Men for folk flest er det vel kanskje mer naturlig med en kosoll i stua og pc i en slags kontorløsning. Slik er det i hvert fal hjemme hos meg. Men så er jo ikke jeg 16 år lenger heller da. Madammen hadde drept meg om jeg hadde flytta pcen inn i stua. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Kan du ikke spare deg for de barnslige hersketeknikkene dine i det aller minste? For det første er ikke ett konsollfritt marked det samme som ett marked med kun datamaskiner, for det andre er det ikke sikkert markedet hadde vært mindre i førstnevnte situasjon, jeg tror det motsatte hadde skjedd, med ett mere åpent marked øker konkurransen, og man hadde fått flere, bedre og billigere spill, og folk hadde spilt mer, i dag fungerer det som om man måtte hatt TV fra en gitt leverandør for å se en gitt kanal, og det tror ikke jeg hadde gitt ett bedre TV-tilbud. AtW Hersketeknikker? WTF, kom du ikke på noe bedre? Hva med å faktisk lese hele innlegget og i tillegg droppe de barnslige hersketeknikkene dine? Er trolig få som gidder å diskutere med deg når du har lagt deg på den linjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå