Arodem Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 – Det viktigste er å by på en fantastisk nestegenerasjonsopplevelse, sier Ubisoft.Slik yter Watch Dogs på Xbox One og PlayStation 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Spent på hvor ille Wii U og forrige generasjons maskinene ser ut ii forhold. Uansett er det veldig skuffende hvor lite krutt både One og PS4 har altså, men så er det ikke all verdens penger man betaler for en slik maskin heller da. Det sagt, jeg er ikke i tvil om at det vil dukke opp mye pent de kommende årene, men samtidig må det også være underholdende først og fremst Endret 14. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll Hilsen PC MASTER RACE! 9 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Man skulle tro at en "nestegenerasjonsopplevelse" burde inkludere bildeoppløsningen som TV-ene våre har hatt siden 2004 eller noe. hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsollHilsen PC MASTER RACE! Fordi det ene utelukker selvsagt det andre. Endret 14. mai 2014 av Zealuu 7 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 30fps. Det er halvparten av hva vi ble lovet fra Sony. Siden Watch Dogs ble annonsert har det gått fra å være forhåndsbestilt, til et spill jeg antageligvis kommer til å plukke fra billig-hylla et halvt år etter release. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jaja, man får vel hva man betaler for.. 1 Lenke til kommentar
Danbjo Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll Hilsen PC MASTER RACE! syns synd på de som kun holder seg til en plattform. 3 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll Hilsen PC MASTER RACE! syns synd på de som kun holder seg til en plattform. Denne posten gir absolutt ikke mening. Jeg vedder også mye på at du ikke spiller på PC. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg har alle, riktignok har PCen stått urørt siden PS4 lansering. Ikke at PS4 er bedre overhodet, men trist for de trangsynte som låser seg til en platform er det jo. Andre har kanskje økonomiske grunner, og det er selvfølgelig en helt ærlig sak. 5 Lenke til kommentar
Danbjo Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll Hilsen PC MASTER RACE! syns synd på de som kun holder seg til en plattform. Denne posten gir absolutt ikke mening. Jeg vedder også mye på at du ikke spiller på PC. jeg spiller på pc, ps3 og ps4, har også wii og tidligere hatt 360. så må nok skuffe deg der. jeg foretrekker pc men liker å spille eksklusive spill og spille med venner og da blir konsoll det naturlige siden ikke alle har råd til en brukbar pc til spill Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Nå var det vel en del Sony fans som jekket seg ned litt tenker jeg.... 2 konsoller og så mye drittslenging har jeg ikke sett på lenge... Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 hm... litt synd det der, men lurer på hvor mange som klarer å se forskjell på 900p og 1080p når du sitter i stua? 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 hm... litt synd det der, men lurer på hvor mange som klarer å se forskjell på 900p og 1080p når du sitter i stua? Fullt mulig å se forskjell om man har stor TV nok. Har man 55" så ser man forskjell, noe jeg testet ut på PCen til TV via HDMI Skrudde først opp 1080p på BF3 og så tok jeg ned til 900P og ja man ser forskjell. Ikke like mye forskjell som fra 720p til 1080p men noe er det ja. Lenke til kommentar
Depressure Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 First world problems..... Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 hahahahahahaha kjipt for de som har kjøpt konsoll Hilsen PC MASTER RACE! Gleder meg til å kjøre dette spillet på 1440p-oppløsning 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 First world problems..... Nææhh, har de ikke konsoller og PC'er midt ute i svarteste jungelen i Afrika altså?? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 First world problems..... Hvis du bare vil diskutere ordentlige problemer så er du i feil del av feil forum. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg har alle, riktignok har PCen stått urørt siden PS4 lansering. Ikke at PS4 er bedre overhodet, men trist for de trangsynte som låser seg til en platform er det jo. Andre har kanskje økonomiske grunner, og det er selvfølgelig en helt ærlig sak. Hvorfor er det nødvendigvis trangsynt? På feks PC har man tilgang til antakelig mer enn 100 000 spill, er jo ikke utenkelig at noen har tatt vurderingen "det holder for meg". AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå