AfterGlow Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Parrot slipper ny modell med artige egenskaper.Denne kameradronen kan brukes med VR-brillene Oculus Rift Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Den kan brukes med occulus, men da får den vel ingen 3D effect? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Den kan brukes med occulus, men da får den vel ingen 3D effect?Neppe, men hvis den viser deg et lite utsnitt, så får du effekten at du kan se deg rundt - snu og vri hodet og se deg rundt - og det er kult! Lenke til kommentar
Newton Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Parrot opplyser at dette leketøyet slippes i 4. kvartal 2014, så vidt jeg husker fra en av videoene deres som jeg så i går. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Driver selv å bygger en tricopter drone med kamera (GoPro) for VR flyvning, da basert på eksisterende utstyr. Men siden OR ble lansert har jeg så vidt begynt og sett etter muligheter for å koble disse til kamera på dronen, mye på grunn av kvaliteten på skjermene fremfor det som finnes i dag. Men det blir fort et spørsmål om interface, og ikke minst strøm. Ser at man må ha en spesiell kontroller til denne saken. Det er ikke veldig aktuelt for min del da jeg benytter standard RC kontrollere. Men en receiver unit tilsvarende denne for tilkobling av OR hadde vært kjekt. Slipper da å kjøpe VR sett da jeg i alle tilfeller skal ha en OR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg