Thomassen82 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Wifi går ufattelig tregt på min S4 Active på jobben.. Hastigheten på nettet er det ingenting å si på (30mbos) men på telefonen går det ufattelig tregt.. Mine kollegaer med S5, Iphone 5 og 5S har kjapt nett, men ikke jeg.. Hjemme hos meg med bare 5 mbps linje, går det mye mye fortere.. Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 På en plass hvor telenor knapt har edge nett, så er det ett dårlig alternativ... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Har du strømsparingmodus på? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Problem: Cant connect to Wi-Fi, its very slow, or keeps dropping connection Potential solutions:Go into Settings > Connections and tap Wi-Fi. Then tap Menu and make sure Keep Wi-Fi on during sleep is set to Always. You can try turning off Wi-Fi power save mode on your S4. On the phone dialer type *#0011# then Menu > Wi-Fi and turn Wi-Fi power save mode to Off. Make sure that your router firmware is up to date. Change your router settings, maybe change the 802.11 mode or channel. http://m.digitaltrends.com/mobile/samsung-galaxy-s4-problems/#!NrJa4 http://m.digitaltrends.com/mobile/common-galaxy-s4-active-problems-and-potential-solutions/#!Nr3zL Det er også lurt å slå av mobildata mens man er på wifi for å unngå konflikter. Jeg bruker toggleswitch fra nedtrekksmeny (lagt blant de 5 første) Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 15. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2014 Esoteric: Har ikke strømsparingsmodus på Syar2003: Har prøvd alt du beskriver, bortsett fra endringer i routeren, å dit slipper nok ikke jeg til heller.. Testet linjen i går før jeg dro hjem, hadde da 32 mbps ned og 35 opp.. Men prøver jeg å gå på nett, går det helt i sirup.. Bruker chrome by the way... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå