pakchong Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 en gammel hvalfanger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Her tenkte jeg før jeg hadde sett tittelen at dette måtte være en gammel dampdrevet hvalfangerskute som forlengst har sett bedre dager. Jeg tror det er greit med utbluring av miljøet rundt for å få den gamle ærverdige rustholken bedre fram. Mulig du kunne softet ned den snøkledte knausen til høyre for baugen enda litt mer. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Spooky og fint motiv! Enig med Roar ellers! MVH Tove Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Ved å softe det ned såpass kan det se ut som en byggesettmodell. Det ble spennende. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) Grytviken, skulle gjerne tatt en tur dit selv. For meg er historien bak bildet like interessant som selve bildet. så litt synd du ikke skriver litt omkring dette spesielt på en såpass spennende plass som South Georgia Her har du en fin artikkel om skipsvrak* på South Georgia. * PDF-dokument. Endret 15. mai 2014 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg