ssyverud Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Hei. Fruen snuser litt på å kjøpe seg ny laptop, i tillegg til å lenge hatt lyst på nettbrett. Er det å anbefale en sånn hybrid? Det viktigste er å kunne installere office samt skriver etc. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Dell har Venue 8 pro og Venue 11 pro som har fullversjon av Windows 8.1. 11 pro har snap-on tastatur. Microsoft har laget Surface som er mye av det samme opplegget som Dell sin løsning. Surface 2 pro har fullversjon av Windows mens Surface 2 har RT-utgaven. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg tror uansett jeg ville anbefale en "testkjøring" for fruen, dersom det lar seg gjøre. Det kan hende hun finner ut at det blir for mange kompromisser å kombinere laptop og nettbrett i en og samme dings. Dessuten selger Elkjøp "iPad med retina skjerm", 16GB, WiFi for 2490,- akkurat nå ... (Dette er vel 4. generasjons iPad, om jeg ikke tar feil.) (2.generasjons iPad er 500,- dyrere.) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2014 Ett Surface nettbrett hadde nok vært toppen for din fru. Surface 2 dekker alle behov, med batteritid, vekt, nyttegjørelse med Office pakke inkludert. Og samt kan du kjøpe ett meget godt tastatur, type cover for å skrive godt. http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/MSSURF232GB/microsoft-surface-2-10-6-nettbrett-wi-fi f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå