andesam Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Når jeg booter opp etter en litt ufin avsluttning så vil dataen som vanlig kjøre skandisk. Men det står bare at diskskanningen er avsluttet, men jeg har ikke trykket på noe. Hva skyldes dette? Hvordan kan jeg fikse det? Vet om andre som også har dette problemet, og det er sikkert noen her som har det problemet, men er det noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hvilket os?? prøv å kjør en manuell scandisk å se hva som skjer Lenke til kommentar
Choo Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det problemet har jeg også med WInXP u/SP1. Noen som vet hva jeg gjør? Eneste jeg kommer på er format ?: . Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 som sagt: prøv å starte en manuell scandisk. Da vil den planlegge en diskscanning ved neste oppstart (win xp). Hvis den også blir avbrutt, ville jeg kanskje tatt en tur innom www.microsoft.com/technet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå