Gå til innhold

TV-kort

brannslange

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et MSI TV@nywhere Master selv. Det er et helt nytt kort med ny 10 bits hardware. Kvaliteten er bedre enn de "gamle" kortene på markedet. Problemet er at softwaren og driverne som støtter denne nye hardwaren ikke er noe særlig enda. Kortet ville vært et soleklart 1. valg uten dette problemet.

Lenke til kommentar
Hvilken prosjektor er det snakk om? Mangler den både D-sub og DVI-inngang?

Panasonic PT-AE300E. Den har DVI-inngang, sikkert D-sub også, hadde jeg bare visst hva det var. Grunnen til at jeg trenger TV-kort er jo at prosjektoren mangler tv-tuner.

D-sub er vanlig PC-skjermkabel-utgang (ofte blå). DVI er digital skjerm-utgang. De fleste nyere skjermkort har begge typene.

Ok, har hørt ganske mye bra om Terratec Cinergy 600. Skal visst være på høyde med lang dyrere kort. (har desverre ikke fått testet dette selv)

Ellers så kan jeg jo komme med et litt villt forslag: Kjøp deg Video-spiller. De inneholder bra TV-tunere og du får i tillegg en videospiller med på kjøpet... :wink: Bra ikke sant?

Lenke til kommentar
sier vi nei får du avbestilt? sjekk reviews og gjør litt shit på egenhånd.

Kvalitetssvar. Virkelig klasse over de tre svarene dine i denne posten. Disse har hjulpet meg mye ved valg av tv-kort. [/ironi]

Retter uansett en takk til de andre som postet i denne tråden.

Kein problem, det er slikt som gjør at man ikke orker å hjelpe folk uansett - når man først gir både tips og hints, og får ironi tilbake. Men helt seriøst, reviews er noe av det beste du kan sjekke, så hvis du allerede har bestilt noe så blir det vel litt dumt å spørre om det er bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...