brannslange Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Noen som kan anbefale et godt TV-kort til PC? Kortet skal brukes sammen med en prosjektor så billedkvalitet er viktig. Prisklasse rundt 1000-3000 kr. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har vel hørt at Xcard er bra siden den har bl.a. component osv, er visst bra for prosjektorer (eller innganger generelt anyway ) Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Dette kanskje: http://www.mamoz.no/mamoz/data/vare.asp?Pr...=728595&LevID=4 Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Tenkte på tv kort egentlig - sorry. Da bør du sjekke WinTV testene av tvkort, hvis du satser på rundt 1-3000kr får du noe supert WinTV har vel kommet best ut i tester osv. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Bestilte nettopp dette kortet. Var det et godt valg? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 sier vi nei får du avbestilt? sjekk reviews og gjør litt shit på egenhånd. Lenke til kommentar
KimCOm Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hmm...Pinnacle PCTV er da helt greit. Har brukt mitt i snart 3 år uten problemer. Lenke til kommentar
wildv Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har et MSI TV@nywhere Master selv. Det er et helt nytt kort med ny 10 bits hardware. Kvaliteten er bedre enn de "gamle" kortene på markedet. Problemet er at softwaren og driverne som støtter denne nye hardwaren ikke er noe særlig enda. Kortet ville vært et soleklart 1. valg uten dette problemet. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 sier vi nei får du avbestilt? sjekk reviews og gjør litt shit på egenhånd. Kvalitetssvar. Virkelig klasse over de tre svarene dine i denne posten. Disse har hjulpet meg mye ved valg av tv-kort. [/ironi] Retter uansett en takk til de andre som postet i denne tråden. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvilken prosjektor er det snakk om? Mangler den både D-sub og DVI-inngang? Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvilken prosjektor er det snakk om? Mangler den både D-sub og DVI-inngang? Panasonic PT-AE300E. Den har DVI-inngang, sikkert D-sub også, hadde jeg bare visst hva det var. Grunnen til at jeg trenger TV-kort er jo at prosjektoren mangler tv-tuner. Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei brannslange. Har du vurdert en ekstern løsning basert på USB? Pinnacle PCTV Deluxe Ekstern USB er jo en grei sak, som takler både NTSC og PAL. Fordelen med denne er at du slipper mye av støyen som er inni en pc. Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvilken prosjektor er det snakk om? Mangler den både D-sub og DVI-inngang? Panasonic PT-AE300E. Den har DVI-inngang, sikkert D-sub også, hadde jeg bare visst hva det var. Grunnen til at jeg trenger TV-kort er jo at prosjektoren mangler tv-tuner. D-sub er vanlig PC-skjermkabel-utgang (ofte blå). DVI er digital skjerm-utgang. De fleste nyere skjermkort har begge typene. Ok, har hørt ganske mye bra om Terratec Cinergy 600. Skal visst være på høyde med lang dyrere kort. (har desverre ikke fått testet dette selv) Ellers så kan jeg jo komme med et litt villt forslag: Kjøp deg Video-spiller. De inneholder bra TV-tunere og du får i tillegg en videospiller med på kjøpet... :wink: Bra ikke sant? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 sier vi nei får du avbestilt? sjekk reviews og gjør litt shit på egenhånd. Kvalitetssvar. Virkelig klasse over de tre svarene dine i denne posten. Disse har hjulpet meg mye ved valg av tv-kort. [/ironi] Retter uansett en takk til de andre som postet i denne tråden. Kein problem, det er slikt som gjør at man ikke orker å hjelpe folk uansett - når man først gir både tips og hints, og får ironi tilbake. Men helt seriøst, reviews er noe av det beste du kan sjekke, så hvis du allerede har bestilt noe så blir det vel litt dumt å spørre om det er bra? Lenke til kommentar
TheGreatWanker Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 SineTwo: Blærete DUST!!! Først er du kjepphøy, og så blir du fornærmet når det blir påpekt. Hva har foreldrene dine gjort galt med deg da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå