hekomo Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Ja, da er det 23% av menn på 45 år som ikke har unger. Mens 13% av kvinner. Noen kvinner får altså barn med de samme mennene eller i vertfall blir ikke far skrevet opp i registeret. Da er det vel like greitt å si at det er på tide å finne seg ei hente brud eller reise til et annet land. Når det er slik er det ingen vits i å bo her i landet synes jeg i vertfall. Hva er det som ligger bak disse tallene? Kan det være at det er færre menn enn kvinner som ønsker barn? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Kan være mye rart: - Menn som er fedre, men som ikke er registrert som barnefar (fedre via f.eks voldtekt, one night stands, utroskap osv. osv.). - Menn som ikke vil ha barn. - Menn som ikke kan få barn. - Menn som lever med kvinner som ikke kan få eller ikke vil ha barn. - Menn som venter med å få barn pga. ung alder, karriere og whatnot. - Menn som aldri får napp. - osv. osv. Rent biologisk får vel heller ikke de fleste menn noe farsinstink på samme måte som de fleste kvinner får. Noen gang hørt om en verpesjuk mann? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 - Menn som aldri får napp. Jeg tror det kan være den største grunnen. Jeg kan ikke komme på en eneste kvinne jeg veit om som ikke har draget, mens ihvertfall et titalls menn i praksis er usynlige for kvinner. Kvinner virker generelt sett betraktelig mer kravstore, og vil derfor i større grad gå etter samme menn. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 - Menn som aldri får napp. Jeg tror det kan være den største grunnen. Jeg kan ikke komme på en eneste kvinne jeg veit om som ikke har draget, mens ihvertfall et titalls menn i praksis er usynlige for kvinner. Kvinner virker generelt sett betraktelig mer kravstore, og vil derfor i større grad gå etter samme menn. Så da kan disse mennene heve sin personlige standard eller senke sine forventninger. Det finnes flust i fæle damer som omtrent tar det dem får. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Dette er sånn jeg forstår det: Det synes å være et skille mellom høyt og lavt utdannede menn her. De med høy utdanning utsetter først det å få barn fordi de vil bli ferdig med utdanning og komme på plass i karrieren, og så kommer de aldri helt i mål. Men de regnes som attraktive og kan dermed gjerne få flere kull med ulike kvinner. Det andre kullet kommer da gjerne etter at de er blitt 45, men nødvendigvis med yngre kvinner, og teller dermed ikke for menn på denne statistikken, bare for kvinnene. De med lav utdannelse er i større grad rett og slett enslige, og finner ikke en partner. Dels fordi de ikke er attraktive, dels fordi de melder seg ut av racet, Man finner dog den samme problematikken i denne gruppen: Kvinnen har mer hast med å få barn enn mannen, som gjerne utsetter det. Det har gode biologiske årsaker: Kvinnen bør få barn i god tid før hun er 40, mannen kan lage barn hele livet. Så når lavt utdannede menn ikke vil ha barn, går kvinnen videre. Han blir eldre og i motsetning til den høyt utdannede mindre attraktiv etter som årene går. Geir 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg har en svensk nabo, har en albansk kompis, og ett flust tyske ansatte. Skal jeg gå å gi dem juling med engang? Da blir du sikker kjempepopulær hos damene, Priim! Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Om de så gjør det, driter jeg i. Så lenge jeg får nokket noen. Kan danne en gjeng og vet du, om noen vill. Så får de virkelig smake knyttneven i kjeften. Heldigvis er ikke tannlege 100% gratis. Og det skal få damene til å velge deg istedet? Huff. Du har det ikke godt, Ole. Vil du snakke med noen om det, så spanderer jeg gjerne en øl... Geir Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Men Going Their Own Way (Løpe og gjemme seg...) Geir Slapp av, MGTOW har ikke til vane å bli voldelig slik feminister gjør, du kan fint komme med humoristiske linker Tityboy sier alle kan få seg norsk kone, og det er nok riktig, hvorfor noen ville gjøre det er noe jeg stiller meg mer skeptisk til. Hvorfor ikke? Andelen av menn uten barn er naturlig nok høyere pga. flere faktorer, men at de ikke får seg kone er nok neppe den største årsaken til at de ikke reproduserer ikke har registrert noen barn. Jeg er skeptisk til norske kvinner da de fleste av de er påvirket av det samfunnet de lever i og oppfører seg derfor på en måte som er lite attraktiv, men jeg er villig til å høre argumentene for norske kvinner hvis du har noen. Jeg har jo barn i mot mitt ønske, betaler en symbolsk sum selv om jeg ikke står oppført som juridisk far. Såvidt jeg vet er det ikke noen andre som gjør det heller. Hvis du ikke er juridisk far har du heller ikke noe krav om å betale noen symbolske summer, hvorfor gjør du det? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg har jo barn i mot mitt ønske, betaler en symbolsk sum selv om jeg ikke står oppført som juridisk far. Såvidt jeg vet er det ikke noen andre som gjør det heller. Hvis du ikke er juridisk far har du heller ikke noe krav om å betale noen symbolske summer, hvorfor gjør du det? Det var en del av avtalen :-) Det er snakk om 2500 kroner i månen, så det er ikke en dagslønn engang Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Slapp av, MGTOW har ikke til vane å bli voldelig slik feminister gjør, du kan fint komme med humoristiske linker Jeg har ikke møtt så mange voldelige feminister heller jeg, i ordets rette forstand. Så jeg spøker gjerne med dem også. Geir Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 [...] Kanskje det. Kan finne noen andre universitetstudenter, passet bra det. Etter vi har banket dem kan vi legge med en lapp der det står hvorfor, "du er en helvetes snylter, et pakk og et utyske som ikke burde få lov å bo her". Synes dere burde ha en mer ærlig lapp: "Det er din skyld att jeg ikke får pule" 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Blæh, du kommer til å angre den dagen ungen din spør om hvorfor. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Sånn sett kan du vell ta alle som kommer utav nav med en trygdeslipp i hånda, det spiller vell ingen rolle hvilken hudfarge dem har da? Paradoksalt nok tror jeg det nettopp er på NAV han finner mange av sine meningsfeller. De vil ikke ha konkurranse om hverken støtten de får eller jobbene de ikke får... Geir Mja, kan se for meg at store deler av de som naver i en del områder idag er de som går under kategorien som Oljebarna på Vgtv :-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jamenn ååå, eg syns eg hadde vært så morsom. --- Men sammenhengen i mellom barnløse menn vil være større enn andelen barnløse kvinner er nok bare noe vi må lære oss å leve med. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jamenn ååå, eg syns eg hadde vært så morsom. --- Men sammenhengen i mellom barnløse menn vil være større enn andelen barnløse kvinner er nok bare noe vi må lære oss å leve med. Håper isåfall at de stikker da, slik at dere får kjenne på konsekvensene. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Tityboy sier alle kan få seg norsk kone, og det er nok riktig, hvorfor noen ville gjøre det er noe jeg stiller meg mer skeptisk til. Hvorfor ikke? Andelen av menn uten barn er naturlig nok høyere pga. flere faktorer, men at de ikke får seg kone er nok neppe den største årsaken til at de ikke reproduserer ikke har registrert noen barn. Jeg er skeptisk til norske kvinner da de fleste av de er påvirket av det samfunnet de lever i og oppfører seg derfor på en måte som er lite attraktiv, men jeg er villig til å høre argumentene for norske kvinner hvis du har noen. Første først: Hva er attraktiv oppførsel? Nordiske kvinner er jo like attraktive/uattraktive (alt ettersom) som andre europeiske/vestlige kvinner. 50-tallet er 60 år siden, og tiden der kvinner stod klare med middag, oppfrisket hår og nypuffede sofaputer "for din komfort" er langt forbi. Hvis du tenker på å finne kone i utlandet fordi de er mer "villige" så er det jo bare å lure seg selv. Klart en thailandsk eller øst-europeisk kvinne er interessert i en nordmann som kommer fra et land der folk kaster penger i dass for moro skyld, får gratis helsetjenester og alle ved god helse har muligheten til å tjene nok til å leve et fullstendig uavhengig liv og atpåtil fylle det med hva som anses som ekstrem luksus i andre land. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Tityboy sier alle kan få seg norsk kone, og det er nok riktig, hvorfor noen ville gjøre det er noe jeg stiller meg mer skeptisk til. Hvorfor ikke? Andelen av menn uten barn er naturlig nok høyere pga. flere faktorer, men at de ikke får seg kone er nok neppe den største årsaken til at de ikke reproduserer ikke har registrert noen barn. Jeg er skeptisk til norske kvinner da de fleste av de er påvirket av det samfunnet de lever i og oppfører seg derfor på en måte som er lite attraktiv, men jeg er villig til å høre argumentene for norske kvinner hvis du har noen. Nordiske kvinner er jo like attraktive/uattraktive (alt ettersom) som andre europeiske/vestlige kvinner. Det er ikke alle som deler den oppfatningen. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jamenn ååå, eg syns eg hadde vært så morsom. --- Men sammenhengen i mellom barnløse menn vil være større enn andelen barnløse kvinner er nok bare noe vi må lære oss å leve med. Håper isåfall at de stikker da, slik at dere får kjenne på konsekvensene. Hvilke konsekvenser? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hvilke konsekvenser? Samfunnet taper resurser og de kan ikke få dem igjen via arbeidsinnvandring. Det vil føre til at statens finanser går i stå, spesielt siden disse er null utgifter nesten. Oljepengene kommer ikke til å holde og den norske stat vil måtte kutte drastisk eller gå konkurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå